Serdar Ünsal

Serdar Ünsal

serdarunsal76@gmail.com

HER ŞEY IĞDIR’IN HUZURU İÇİN ADI:YÜKSEL BABAL GÖREVİ EMNİYET MÜDÜRÜ

10 Temmuz 2014 - 00:46

HER ŞEY IĞDIR’IN HUZURU İÇİN



ADI:YÜKSEL BABAL



GÖREVİ EMNİYET MÜDÜRÜ



            Birkaç aydır Iğdır’da görev yapıyor. Göreve geldiği günden

beri gece gündüz Iğdır’ın huzuru için çalışıyor. Güler yüzlü,

vatandaşın huzuru için ne yapılması gerektiğini iyi biliyor. Emirinde

ki polislere bir baba şefkati ile yaklaşıyor. Başarılı olanı taktir

ediyor. olmayanı teşvik.Görev ve sorumluluğunun bilincinde

gerektiğinde suçluluklara devletin gücünü hatırlatıyor. Kapısı halka

açık .Suçlular bizden korksun diyor. Halkın sıkıntı ve şikayetlerini

dinlemek onlara yardımcı olmak için her fırsatta halkla sohbet ediyor.

Yüksel beyi, bir taksi durağında şoförlerle bir esnafla dükkânında

,bir seyyar satıcı ile ,bir kahvede vatandaşlarla sohbet ederken

görmeniz mümkün. İleride halk günleri düzenlemeyi düşünüyor. Sık sık

muhtarlarla bir araya geliyor. Onları ziyaret edip mahalle sorunlarını

dinliyor. Kapsının açık olduğunu belirterek emniyete yardımcı

olunulmasını istiyor.ve ekliyor Iğdır’ın huzuru için el ele gönül

gönüle çalışmalıyız.



           Tek hedefi var ,yıllardır terörden sıkıntı çeken şimdide

huzur  içinde  yaşayan Iğdırlının huzurunu sağlamak,bunun içinde şöyle

diyor: ”İlkemiz bir olay olduktan sonra suçluyu yakalamak değil,olay

olmadan suçluyu yakalayıp olay yaptırmamaktır. Bunun içinde görev

vatandaşa düşüyor. şüpheli gördüğü bir kişiyi anında  emniyete

bildirecek bizlere yardımcı olacaktır.”



              İşte Iğdır’ımızın huzuru için çalışan başarılı emniyet

müdürü Yüksel Babal…



             Gecesinde ve gündüzünde Iğdır var. Herkese karşı sevgi

dolu… Yüzünden gülücükler eksik olmuyor. Vücut dili çok samimi ve

içten . Bildik asık suratlı emniyet müdürlerine benzemiyor.7’den 70’e

herkesle diyalog içinde kısacası halkın içinden biri. Büyük

şehirlerdeki tecrübesini Iğdır’da iyi kullanıyor. Uyguluyor. Iğdır’ı

ve Iğdırlıyı çok seviyor. Suçlu insanların korkulu rüyası.

Dürüst,nazik ,kibar ,içten ,candan ,namuslu ve başarılı  bir emniyet

müdürü..



       Şaka bir yana sayın Valimiz  Davut Haner ve Emniyet Müdürümüz

Yüksel Babal ,Iğdır’a  geldikten sonra hırsızlık olayları baya azaldı

sanki yok gibi…



           Ve sayın Valimiz  Davut Haner ve Emniyet Müdürümüz Yüksel

Babal uyum içinde çalışıyor. Her gün vali yolunda çarşıda her ikisi de

korumasız olarak geziyor. Bu da Özgüven ve huzurun göstergesidir.



Başarınız daim ,yolunuz açık ,başınız dik olsun sayın müdürüm..