HER ŞEY IĞDIR’IN HUZURU İÇİN
ADI:YÜKSEL BABAL
GÖREVİ EMNİYET MÜDÜRÜ
Birkaç aydır Iğdır’da görev yapıyor. Göreve geldiği günden
beri gece gündüz Iğdır’ın huzuru için çalışıyor. Güler yüzlü,
vatandaşın huzuru için ne yapılması gerektiğini iyi biliyor. Emirinde
ki polislere bir baba şefkati ile yaklaşıyor. Başarılı olanı taktir
ediyor. olmayanı teşvik.Görev ve sorumluluğunun bilincinde
gerektiğinde suçluluklara devletin gücünü hatırlatıyor. Kapısı halka
açık .Suçlular bizden korksun diyor. Halkın sıkıntı ve şikayetlerini
dinlemek onlara yardımcı olmak için her fırsatta halkla sohbet ediyor.
Yüksel beyi, bir taksi durağında şoförlerle bir esnafla dükkânında
,bir seyyar satıcı ile ,bir kahvede vatandaşlarla sohbet ederken
görmeniz mümkün. İleride halk günleri düzenlemeyi düşünüyor. Sık sık
muhtarlarla bir araya geliyor. Onları ziyaret edip mahalle sorunlarını
dinliyor. Kapsının açık olduğunu belirterek emniyete yardımcı
olunulmasını istiyor.ve ekliyor Iğdır’ın huzuru için el ele gönül
gönüle çalışmalıyız.
Tek hedefi var ,yıllardır terörden sıkıntı çeken şimdide
huzur içinde yaşayan Iğdırlının huzurunu sağlamak,bunun içinde şöyle
diyor: ”İlkemiz bir olay olduktan sonra suçluyu yakalamak değil,olay
olmadan suçluyu yakalayıp olay yaptırmamaktır. Bunun içinde görev
vatandaşa düşüyor. şüpheli gördüğü bir kişiyi anında emniyete
bildirecek bizlere yardımcı olacaktır.”
İşte Iğdır’ımızın huzuru için çalışan başarılı emniyet
müdürü Yüksel Babal…
Gecesinde ve gündüzünde Iğdır var. Herkese karşı sevgi
dolu… Yüzünden gülücükler eksik olmuyor. Vücut dili çok samimi ve
içten . Bildik asık suratlı emniyet müdürlerine benzemiyor.7’den 70’e
herkesle diyalog içinde kısacası halkın içinden biri. Büyük
şehirlerdeki tecrübesini Iğdır’da iyi kullanıyor. Uyguluyor. Iğdır’ı
ve Iğdırlıyı çok seviyor. Suçlu insanların korkulu rüyası.
Dürüst,nazik ,kibar ,içten ,candan ,namuslu ve başarılı bir emniyet
müdürü..
Şaka bir yana sayın Valimiz Davut Haner ve Emniyet Müdürümüz
Yüksel Babal ,Iğdır’a geldikten sonra hırsızlık olayları baya azaldı
sanki yok gibi…
Ve sayın Valimiz Davut Haner ve Emniyet Müdürümüz Yüksel
Babal uyum içinde çalışıyor. Her gün vali yolunda çarşıda her ikisi de
korumasız olarak geziyor. Bu da Özgüven ve huzurun göstergesidir.
Başarınız daim ,yolunuz açık ,başınız dik olsun sayın müdürüm..

