VALİ DAVUT HANER İL GENEL MECLİS ÜYELERİ İLE ÖĞLEN YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİ

VALİ DAVUT HANER İL GENEL MECLİS ÜYELERİ İLE ÖĞLEN YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİ Vali Davut Haner, yeni seçilen İl Genel Meclisi üyeleri ile Öğretmenevi’nde düzenlenen tanışma yemeğinde buluştu. Tanışma yemeğine İl Genel Meclis Üyelerinin yanı sıra; Vali Yardımcıları, İlçe Kaymakamları, İl Jandarma Komutanı, İl Emniyet Müdürü, İl Özel İdare Genel Sekreteri ve kurum müdürleri katıldı. Yeni seçilen il genel meclis üyeleri ile kurum müdürlerinin tanışması amacıyla t

VALİ DAVUT HANER İL GENEL MECLİS ÜYELERİ İLE ÖĞLEN YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİ
23 Mayıs 2014 - 22:33
VALİ DAVUT HANER İL GENEL MECLİS ÜYELERİ İLE ÖĞLEN  YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİ







  Vali  Davut Haner, yeni seçilen İl Genel Meclisi üyeleri ile

Öğretmenevi’nde düzenlenen tanışma yemeğinde buluştu.



               Tanışma yemeğine İl Genel Meclis Üyelerinin yanı sıra;

Vali Yardımcıları, İlçe Kaymakamları, İl Jandarma Komutanı, İl Emniyet

Müdürü, İl Özel İdare Genel  Sekreteri ve kurum müdürleri katıldı.



           Yeni seçilen il genel meclis üyeleri ile kurum müdürlerinin

tanışması amacıyla  tertiplenen programda yemekten sonra kısa bir

konuşma yapan Vali Haner; “Yeni  dönemde yapacağınız çalışmalar hem

Iğdır için hem de bölgemiz için hayırlı, uğurlu olsun. İnşallah güzel

hizmetlere vesile olacaksınız. Birçok partiden oluşan il genel

meclisinin uyum içerisinde çalışacağını biliyoruz. Çünkü herkesin

amacı, İlimize daha iyi hizmet etmektir. Kurum müdürlerimizin de bu

yemekte olmasını istedik. Çünkü her kurumun mutlaka bir şekilde

meclisin desteğine ihtiyacı olmaktadır. Bazen genel bütçeden gelen

imkânlar yeterli olmuyor. Bu yemek vesilesiyle tanışma ve kaynaşma

olanağı sağlanmıştır. Kurumlarımızın ve meclisimizin çalışmalarıyla

Iğdır’ımıza daha yararlı hizmetler verilmesini temenni eder,

meclisimize de yeni dönemde başarılar dilerim.”

YORUMLAR

  • 0 Yorum