VALİ DAVUT HANER İL GENEL MECLİS ÜYELERİ İLE ÖĞLEN YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİ
VALİ DAVUT HANER İL GENEL MECLİS ÜYELERİ İLE ÖĞLEN YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİ Vali Davut Haner, yeni seçilen İl Genel Meclisi üyeleri ile Öğretmenevi’nde düzenlenen tanışma yemeğinde buluştu. Tanışma yemeğine İl Genel Meclis Üyelerinin yanı sıra; Vali Yardımcıları, İlçe Kaymakamları, İl Jandarma Komutanı, İl Emniyet Müdürü, İl Özel İdare Genel Sekreteri ve kurum müdürleri katıldı. Yeni seçilen il genel meclis üyeleri ile kurum müdürlerinin tanışması amacıyla t
23 Mayıs 2014 - 22:33
VALİ DAVUT HANER İL GENEL MECLİS ÜYELERİ İLE ÖĞLEN YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİ
Vali Davut Haner, yeni seçilen İl Genel Meclisi üyeleri ile
Öğretmenevi’nde düzenlenen tanışma yemeğinde buluştu.
Tanışma yemeğine İl Genel Meclis Üyelerinin yanı sıra;
Vali Yardımcıları, İlçe Kaymakamları, İl Jandarma Komutanı, İl Emniyet
Müdürü, İl Özel İdare Genel Sekreteri ve kurum müdürleri katıldı.
Yeni seçilen il genel meclis üyeleri ile kurum müdürlerinin
tanışması amacıyla tertiplenen programda yemekten sonra kısa bir
konuşma yapan Vali Haner; “Yeni dönemde yapacağınız çalışmalar hem
Iğdır için hem de bölgemiz için hayırlı, uğurlu olsun. İnşallah güzel
hizmetlere vesile olacaksınız. Birçok partiden oluşan il genel
meclisinin uyum içerisinde çalışacağını biliyoruz. Çünkü herkesin
amacı, İlimize daha iyi hizmet etmektir. Kurum müdürlerimizin de bu
yemekte olmasını istedik. Çünkü her kurumun mutlaka bir şekilde
meclisin desteğine ihtiyacı olmaktadır. Bazen genel bütçeden gelen
imkânlar yeterli olmuyor. Bu yemek vesilesiyle tanışma ve kaynaşma
olanağı sağlanmıştır. Kurumlarımızın ve meclisimizin çalışmalarıyla
Iğdır’ımıza daha yararlı hizmetler verilmesini temenni eder,
meclisimize de yeni dönemde başarılar dilerim.”
Vali Davut Haner, yeni seçilen İl Genel Meclisi üyeleri ile
Öğretmenevi’nde düzenlenen tanışma yemeğinde buluştu.
Tanışma yemeğine İl Genel Meclis Üyelerinin yanı sıra;
Vali Yardımcıları, İlçe Kaymakamları, İl Jandarma Komutanı, İl Emniyet
Müdürü, İl Özel İdare Genel Sekreteri ve kurum müdürleri katıldı.
Yeni seçilen il genel meclis üyeleri ile kurum müdürlerinin
tanışması amacıyla tertiplenen programda yemekten sonra kısa bir
konuşma yapan Vali Haner; “Yeni dönemde yapacağınız çalışmalar hem
Iğdır için hem de bölgemiz için hayırlı, uğurlu olsun. İnşallah güzel
hizmetlere vesile olacaksınız. Birçok partiden oluşan il genel
meclisinin uyum içerisinde çalışacağını biliyoruz. Çünkü herkesin
amacı, İlimize daha iyi hizmet etmektir. Kurum müdürlerimizin de bu
yemekte olmasını istedik. Çünkü her kurumun mutlaka bir şekilde
meclisin desteğine ihtiyacı olmaktadır. Bazen genel bütçeden gelen
imkânlar yeterli olmuyor. Bu yemek vesilesiyle tanışma ve kaynaşma
olanağı sağlanmıştır. Kurumlarımızın ve meclisimizin çalışmalarıyla
Iğdır’ımıza daha yararlı hizmetler verilmesini temenni eder,
meclisimize de yeni dönemde başarılar dilerim.”






YORUMLAR