VALİ/BELEDİYE BAŞKAN V. SAYIN H. ENGİN SARIİBRAHİM'İN "İLKÖĞRETİM HAFTASI" MESAJI

VALİ/BELEDİYE BAŞKAN V. SAYIN H. ENGİN SARIİBRAHİM’İN “İLKÖĞRETİM HAFTASI” MESAJI Her yıl ilkokullarımızda coşkuyla kutladığımız İlköğretim Haftasını bu yıl ilk defa okull

16 Eylül 2020 - 10:56 - Güncelleme: 16 Eylül 2020 - 15:10
VALİ/BELEDİYE BAŞKAN V. SAYIN H. ENGİN SARIİBRAHİM’İN

“İLKÖĞRETİM HAFTASI” MESAJI

Her yıl ilkokullarımızda coşkuyla kutladığımız İlköğretim Haftasını bu yıl ilk defa

okullarımızda değil uzaktan eğitim sürecinin yaşandığı bir dönemde, yüreğimiz buruk bir

şekilde kutluyoruz.

Hepinizin bildiği gibi Milli Eğitim Bakanlığımız, eğitim öğretimin başlaması

konusunda Sağlık Bakanlığımız ile Bilim Kurulunun değerlendirmeleriyle bilimsel veriler

ışığında kararlar alıp uygulamaktadır. Bu doğrultuda, Milli Eğitim Bakanımız Sn. Ziya

Selçuk’un da ifade ettiği gibi, 21 Eylül olarak belirlenen tarihte, yüz yüze eğitime sadece okul

öncesi öğrencilerimiz ve okulla duygusal bir bağ kurma ihtiyacında olan birinci sınıf

öğrencilerimizle başlanacaktır. Diğer sınıflarımızın ise bir süre uzakta eğitimle devam edeceği

bu süreçten, öğretmenlerimizin fedakâr çalışmaları ile başarıyla çıkılacağına yürekten

inanıyorum.

Mart ayından bu yana okullarından ayrı olan öğretmen ve öğrencilerimizin birbirlerini,

okullarını çok özlediklerini biliyorum. Yüz yüze eğitime ilk etapta aşamalı olarak geçilse de

salgına karşı toplum olarak alacağımız tedbirler tüm öğretmen ve öğrencilerimizin okullarına

bir an önce kavuşmasında etkili olacaktır. Göstereceğimiz özveriyle salgının üstesinden hep

birlikte gelecek, okul bahçelerinde öğrenci seslerinin yankılandığı günleri tekrar yaşayacağız.

Bu duygu ve düşüncelerle, 2020-2021 eğitim öğretim yılında öğretmen, öğrenci ve

tüm eğitim camiamıza başarılar diliyor, daha sağlıklı günlerde çok özlediğimiz okul

bahçelerimizde ve sınıflarımızda buluşmayı temenni ediyorum.

H. Engin SARIİBRAHİM

Vali

Belediye Başkan V.

YORUMLAR

  • 0 Yorum