VALİ/BELEDİYE BAŞKAN V. SAYIN H. ENGİN SARIİBRAHİM'İN "İLKÖĞRETİM HAFTASI" MESAJI
VALİ/BELEDİYE BAŞKAN V. SAYIN H. ENGİN SARIİBRAHİM’İN “İLKÖĞRETİM HAFTASI” MESAJI Her yıl ilkokullarımızda coşkuyla kutladığımız İlköğretim Haftasını bu yıl ilk defa okull
16 Eylül 2020 - 10:56 - Güncelleme: 16 Eylül 2020 - 15:10
VALİ/BELEDİYE BAŞKAN V. SAYIN H. ENGİN SARIİBRAHİM’İN
“İLKÖĞRETİM HAFTASI” MESAJI
Her yıl ilkokullarımızda coşkuyla kutladığımız İlköğretim Haftasını bu yıl ilk defa
okullarımızda değil uzaktan eğitim sürecinin yaşandığı bir dönemde, yüreğimiz buruk bir
şekilde kutluyoruz.
Hepinizin bildiği gibi Milli Eğitim Bakanlığımız, eğitim öğretimin başlaması
konusunda Sağlık Bakanlığımız ile Bilim Kurulunun değerlendirmeleriyle bilimsel veriler
ışığında kararlar alıp uygulamaktadır. Bu doğrultuda, Milli Eğitim Bakanımız Sn. Ziya
Selçuk’un da ifade ettiği gibi, 21 Eylül olarak belirlenen tarihte, yüz yüze eğitime sadece okul
öncesi öğrencilerimiz ve okulla duygusal bir bağ kurma ihtiyacında olan birinci sınıf
öğrencilerimizle başlanacaktır. Diğer sınıflarımızın ise bir süre uzakta eğitimle devam edeceği
bu süreçten, öğretmenlerimizin fedakâr çalışmaları ile başarıyla çıkılacağına yürekten
inanıyorum.
Mart ayından bu yana okullarından ayrı olan öğretmen ve öğrencilerimizin birbirlerini,
okullarını çok özlediklerini biliyorum. Yüz yüze eğitime ilk etapta aşamalı olarak geçilse de
salgına karşı toplum olarak alacağımız tedbirler tüm öğretmen ve öğrencilerimizin okullarına
bir an önce kavuşmasında etkili olacaktır. Göstereceğimiz özveriyle salgının üstesinden hep
birlikte gelecek, okul bahçelerinde öğrenci seslerinin yankılandığı günleri tekrar yaşayacağız.
Bu duygu ve düşüncelerle, 2020-2021 eğitim öğretim yılında öğretmen, öğrenci ve
tüm eğitim camiamıza başarılar diliyor, daha sağlıklı günlerde çok özlediğimiz okul
bahçelerimizde ve sınıflarımızda buluşmayı temenni ediyorum.
H. Engin SARIİBRAHİM
Vali
Belediye Başkan V.
“İLKÖĞRETİM HAFTASI” MESAJI
Her yıl ilkokullarımızda coşkuyla kutladığımız İlköğretim Haftasını bu yıl ilk defa
okullarımızda değil uzaktan eğitim sürecinin yaşandığı bir dönemde, yüreğimiz buruk bir
şekilde kutluyoruz.
Hepinizin bildiği gibi Milli Eğitim Bakanlığımız, eğitim öğretimin başlaması
konusunda Sağlık Bakanlığımız ile Bilim Kurulunun değerlendirmeleriyle bilimsel veriler
ışığında kararlar alıp uygulamaktadır. Bu doğrultuda, Milli Eğitim Bakanımız Sn. Ziya
Selçuk’un da ifade ettiği gibi, 21 Eylül olarak belirlenen tarihte, yüz yüze eğitime sadece okul
öncesi öğrencilerimiz ve okulla duygusal bir bağ kurma ihtiyacında olan birinci sınıf
öğrencilerimizle başlanacaktır. Diğer sınıflarımızın ise bir süre uzakta eğitimle devam edeceği
bu süreçten, öğretmenlerimizin fedakâr çalışmaları ile başarıyla çıkılacağına yürekten
inanıyorum.
Mart ayından bu yana okullarından ayrı olan öğretmen ve öğrencilerimizin birbirlerini,
okullarını çok özlediklerini biliyorum. Yüz yüze eğitime ilk etapta aşamalı olarak geçilse de
salgına karşı toplum olarak alacağımız tedbirler tüm öğretmen ve öğrencilerimizin okullarına
bir an önce kavuşmasında etkili olacaktır. Göstereceğimiz özveriyle salgının üstesinden hep
birlikte gelecek, okul bahçelerinde öğrenci seslerinin yankılandığı günleri tekrar yaşayacağız.
Bu duygu ve düşüncelerle, 2020-2021 eğitim öğretim yılında öğretmen, öğrenci ve
tüm eğitim camiamıza başarılar diliyor, daha sağlıklı günlerde çok özlediğimiz okul
bahçelerimizde ve sınıflarımızda buluşmayı temenni ediyorum.
H. Engin SARIİBRAHİM
Vali
Belediye Başkan V.







YORUMLAR