IĞDIR SOSYAL HİZMETLER MERKEZ BİNASI YETERSİZ !
IĞDIR SOSYAL HİZMETLER MERKEZ BİNASI YETERSİZ! Kendine ait bir binası olmayan Iğdır sosyal hizmetler merkez binasının yetersiz olduğu belirtildi.
16 Eylül 2020 - 10:57
IĞDIR SOSYAL HİZMETLER MERKEZ BİNASI YETERSİZ!
Kendine ait bir binası olmayan Iğdır sosyal hizmetler merkez binasının yetersiz olduğu belirtildi.
Bağlar mahallesinde hizmet veren bir Asma katlı dükkan da 40 kişiyle hizmet veren Iğdır sosyal hizmetler merkez binasında havalandırmanın yetersiz olduğu pencerelerin açılmadığını personelin havasız bir ortamda birbirlerine yakın olarak çalıştığı öğrenildi.
400 m2 Asma katlı dükkanda vatandaşa hizmet vermeye çalışan personelin Covid-19 döneminde zor anlar yaşadıklarını söyleyen personellerin aileleri binanın yetersizliğinden dert yandılar.
Personel aileleri,şunları söylediler:”Sayın valimizden bir isteğimiz var Sosyal Hizmetler merkezi binasını gezsinler.40 personelin yan yana bu virüslü dönemde nasıl çalıştığını görsünler her gün 100 vatandaşın işlem yaptırdığı kurumda havalandırma olmadığı için 10’dan fazla personel Kronavirüs oldu. Ailleri de katarsak 50 den fazla kişi şu anda pozitifli olarak tedavi görüyor. Kurumun fiziki şartları berbat. Iğdır Sosyal Hizmet Merkezinde Kümes kadar yerde 40 kişi çalışıyor. Bu sebeple sosyal mesafe mecburen olmuyor. Kurumun açılır tek bir camının bulunmaması, havalandırmasının olmaması, lağım borularının dükkanın içinden geçmesi hastalığa davetiye çıkarıyor.Bir an önce çalışan personelin ve vatandaşın koronavirüse daha fazla yakalanmaması için sağlıklı bir binaya taşınması gerekmektedir.7 aydır bu binada hizmet veren yakınlarımız ın kronavirüse yakalanacağız diye psikolojileri bozulmuştur.Önümüz kış hizmet binasında kalorifer peteği yok yakınlarımız nasıl ısınacaklar. Şubat ayında taşınıldı soğukta görev yapıldı.Sayın valimiz bu konuya el atıp çare bulmalıdır.”








Kendine ait bir binası olmayan Iğdır sosyal hizmetler merkez binasının yetersiz olduğu belirtildi.
Bağlar mahallesinde hizmet veren bir Asma katlı dükkan da 40 kişiyle hizmet veren Iğdır sosyal hizmetler merkez binasında havalandırmanın yetersiz olduğu pencerelerin açılmadığını personelin havasız bir ortamda birbirlerine yakın olarak çalıştığı öğrenildi.
400 m2 Asma katlı dükkanda vatandaşa hizmet vermeye çalışan personelin Covid-19 döneminde zor anlar yaşadıklarını söyleyen personellerin aileleri binanın yetersizliğinden dert yandılar.
Personel aileleri,şunları söylediler:”Sayın valimizden bir isteğimiz var Sosyal Hizmetler merkezi binasını gezsinler.40 personelin yan yana bu virüslü dönemde nasıl çalıştığını görsünler her gün 100 vatandaşın işlem yaptırdığı kurumda havalandırma olmadığı için 10’dan fazla personel Kronavirüs oldu. Ailleri de katarsak 50 den fazla kişi şu anda pozitifli olarak tedavi görüyor. Kurumun fiziki şartları berbat. Iğdır Sosyal Hizmet Merkezinde Kümes kadar yerde 40 kişi çalışıyor. Bu sebeple sosyal mesafe mecburen olmuyor. Kurumun açılır tek bir camının bulunmaması, havalandırmasının olmaması, lağım borularının dükkanın içinden geçmesi hastalığa davetiye çıkarıyor.Bir an önce çalışan personelin ve vatandaşın koronavirüse daha fazla yakalanmaması için sağlıklı bir binaya taşınması gerekmektedir.7 aydır bu binada hizmet veren yakınlarımız ın kronavirüse yakalanacağız diye psikolojileri bozulmuştur.Önümüz kış hizmet binasında kalorifer peteği yok yakınlarımız nasıl ısınacaklar. Şubat ayında taşınıldı soğukta görev yapıldı.Sayın valimiz bu konuya el atıp çare bulmalıdır.”














YORUMLAR