REKTÖR ALMA'DAN BAŞKAN YİKİT'E TEŞEKKÜR PLAKETİ

REKTÖR ALMA’DAN BAŞKAN YİKİT’E TEŞEKKÜR PLAKETİ 2. Iğdır Uluslararası sempozyumun da Iğdır Üniversitesi Rektörü Mehmet Hakkı Alma, Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit’e bir teşekkür plaketi sundu. Üniversiteye yaptığı katkılarından dolayı Sempozyuma katılanlarının önünde gerçekleşen pl

REKTÖR ALMA'DAN BAŞKAN YİKİT'E TEŞEKKÜR PLAKETİ
12 Ekim 2017 - 17:06
REKTÖR ALMA’DAN BAŞKAN YİKİT’E TEŞEKKÜR PLAKETİ

2. Iğdır Uluslararası sempozyumun da Iğdır Üniversitesi Rektörü Mehmet Hakkı

Alma, Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit’e bir teşekkür plaketi sundu.

Üniversiteye yaptığı katkılarından dolayı Sempozyuma katılanlarının önünde gerçekleşen

plaket töreninde Iğdır Üniversitesi Rektörü Mehmet Hakkı Alma, sayın başkanımıza Iğdır

üniversitesinin yaptıkları katkılardan, bu katkı sadece bu sempozyum ile sınırlı kalmayıp,

üniversitemizin sorununu kendi sorunu gibi görmesinden dolayı kendisine teşekkür ediyorum,

dedi.

Altı aylık gibi kısa bir süre içinde Iğdır’ımıza nasıl faydalı olurum diye gece gündüz

çalışan Iğdır Üniversite rektörümüze asıl ben teşekkür ediyorum diyen Iğdır Belediye Başkanı

Murat Yikit şu açıklamalarda bulundu:”bizler müşahede ediyoruz ki sayın Rektörümüz kısa

bir süre içinde bir çok projeye imza atmıştır. Sanal İnsan Kalbi Tasarlanması Projesi, 500

Kwh’lık Güneş Enerjisi Projesi, Tuz ile ilgili çalıştay yapılarak bölgede tuz terapi merkezine

yönelik çalışması, Kampusu yeşillendirerek, yaban hayatını canlandırma bal ormanı

kurulması ile organik bal üretimi teşvik projesi, 80 üzerinde öğretim elamanı alarak

üniversitesinin büyümesini amaçlanarak yeni bölümler açılması gibi ve daha bir çok projeyi

kısa süre içinde şekillendirmiştir. Sayın Rektörün başarılı olması için Iğdır Belediyesi olarak

üzerimize ne düşüyorsa yapmaya hazırız.”dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum