REKTÖR ALMA'DAN BAŞKAN YİKİT'E TEŞEKKÜR PLAKETİ
REKTÖR ALMA’DAN BAŞKAN YİKİT’E TEŞEKKÜR PLAKETİ 2. Iğdır Uluslararası sempozyumun da Iğdır Üniversitesi Rektörü Mehmet Hakkı Alma, Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit’e bir teşekkür plaketi sundu. Üniversiteye yaptığı katkılarından dolayı Sempozyuma katılanlarının önünde gerçekleşen pl
12 Ekim 2017 - 17:06
REKTÖR ALMA’DAN BAŞKAN YİKİT’E TEŞEKKÜR PLAKETİ
2. Iğdır Uluslararası sempozyumun da Iğdır Üniversitesi Rektörü Mehmet Hakkı
Alma, Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit’e bir teşekkür plaketi sundu.
Üniversiteye yaptığı katkılarından dolayı Sempozyuma katılanlarının önünde gerçekleşen
plaket töreninde Iğdır Üniversitesi Rektörü Mehmet Hakkı Alma, sayın başkanımıza Iğdır
üniversitesinin yaptıkları katkılardan, bu katkı sadece bu sempozyum ile sınırlı kalmayıp,
üniversitemizin sorununu kendi sorunu gibi görmesinden dolayı kendisine teşekkür ediyorum,
dedi.
Altı aylık gibi kısa bir süre içinde Iğdır’ımıza nasıl faydalı olurum diye gece gündüz
çalışan Iğdır Üniversite rektörümüze asıl ben teşekkür ediyorum diyen Iğdır Belediye Başkanı
Murat Yikit şu açıklamalarda bulundu:”bizler müşahede ediyoruz ki sayın Rektörümüz kısa
bir süre içinde bir çok projeye imza atmıştır. Sanal İnsan Kalbi Tasarlanması Projesi, 500
Kwh’lık Güneş Enerjisi Projesi, Tuz ile ilgili çalıştay yapılarak bölgede tuz terapi merkezine
yönelik çalışması, Kampusu yeşillendirerek, yaban hayatını canlandırma bal ormanı
kurulması ile organik bal üretimi teşvik projesi, 80 üzerinde öğretim elamanı alarak
üniversitesinin büyümesini amaçlanarak yeni bölümler açılması gibi ve daha bir çok projeyi
kısa süre içinde şekillendirmiştir. Sayın Rektörün başarılı olması için Iğdır Belediyesi olarak
üzerimize ne düşüyorsa yapmaya hazırız.”dedi.
2. Iğdır Uluslararası sempozyumun da Iğdır Üniversitesi Rektörü Mehmet Hakkı
Alma, Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit’e bir teşekkür plaketi sundu.
Üniversiteye yaptığı katkılarından dolayı Sempozyuma katılanlarının önünde gerçekleşen
plaket töreninde Iğdır Üniversitesi Rektörü Mehmet Hakkı Alma, sayın başkanımıza Iğdır
üniversitesinin yaptıkları katkılardan, bu katkı sadece bu sempozyum ile sınırlı kalmayıp,
üniversitemizin sorununu kendi sorunu gibi görmesinden dolayı kendisine teşekkür ediyorum,
dedi.
Altı aylık gibi kısa bir süre içinde Iğdır’ımıza nasıl faydalı olurum diye gece gündüz
çalışan Iğdır Üniversite rektörümüze asıl ben teşekkür ediyorum diyen Iğdır Belediye Başkanı
Murat Yikit şu açıklamalarda bulundu:”bizler müşahede ediyoruz ki sayın Rektörümüz kısa
bir süre içinde bir çok projeye imza atmıştır. Sanal İnsan Kalbi Tasarlanması Projesi, 500
Kwh’lık Güneş Enerjisi Projesi, Tuz ile ilgili çalıştay yapılarak bölgede tuz terapi merkezine
yönelik çalışması, Kampusu yeşillendirerek, yaban hayatını canlandırma bal ormanı
kurulması ile organik bal üretimi teşvik projesi, 80 üzerinde öğretim elamanı alarak
üniversitesinin büyümesini amaçlanarak yeni bölümler açılması gibi ve daha bir çok projeyi
kısa süre içinde şekillendirmiştir. Sayın Rektörün başarılı olması için Iğdır Belediyesi olarak
üzerimize ne düşüyorsa yapmaya hazırız.”dedi.







YORUMLAR