KÖYLÜLERDEN ÖĞRETMENLERE ÖĞRETMENLER GÜNÜNDE YEMEK Iğdır merkeze bağlı Özdemir köyü halkı 24 Kasım Öğretmenler günü nedeniyle köyde görev yapan öğretmenlere yemek verdi. Okul bahçesinde köylü bayanların hazırladığı yemek öğretmen ve protokol üyelerine d

KÖYLÜLERDEN ÖĞRETMENLERE ÖĞRETMENLER GÜNÜNDE YEMEK Iğdır merkeze bağlı Özdemir köyü halkı 24 Kasım Öğretmenler günü nedeniyle köyde görev yapan öğretmenlere yemek verdi. Okul bahçesinde köylü bayanların hazırladığı yemek öğretmen ve protokol üyelerine dağıtıldı. Yemekte konuşan Iğdır vali vekili Mevlüt Özmen, Özdemir köyü halkını kutluyorum. Çok güzel örnek bir çalışma yapmışsınız ilk defa böyle bir organize ile karşılaştım. Buda gösteriyor ki köy halkı çocuklarının okumasını istiyor ve öğret

24 Kasım 2013 - 18:02 - Güncelleme: 24 Kasım 2013 - 18:19
KÖYLÜLERDEN ÖĞRETMENLERE ÖĞRETMENLER GÜNÜNDE YEMEK

 

Iğdır merkeze bağlı Özdemir köyü halkı 24 Kasım Öğretmenler günü nedeniyle köyde görev yapan öğretmenlere yemek verdi.

      Okul bahçesinde köylü bayanların hazırladığı yemek öğretmen ve protokol üyelerine dağıtıldı.

      Yemekte konuşan Iğdır vali vekili Mevlüt Özmen, Özdemir köyü halkını kutluyorum. Çok güzel örnek bir çalışma yapmışsınız ilk defa böyle bir organize ile karşılaştım. Buda gösteriyor ki köy halkı çocuklarının okumasını istiyor ve öğretmenlerine sahip çıkıyor. Gençleri yetiştiren öğretmenlerdir. Atatürk’te öğretmenlere önem vermiş onlara” yeni nesil sizin eseriniz olacaktır “demiştir. Bütün öğretmenlerimizin öğretmenler gününü ve Özdemir köy halkını kutluyorum ”dedi.

      Milli Eğitim Müdürü Tahir Kaman da böyle bir organizasyondan dolayı sizleri kutlarım. Çocuklarınızı okutun. Öğretmenlerinize sahip çıkın onlar burada sizlerin çocukları için görev yapıyor. Bu yemek olayı öğretmenlerinize verdiğiniz değeri gösteriyor”şeklinde konuştu.

      Köy Muhtarı Ali Kıraç’ta , köy olarak öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutluyorum.Köy olarak imece usulü bu yemeği organize ettik”dedi.

Okul Müdürü Ferdi Maral ve öğretmenlerde köy halkına teşekkür ederek çok mutlu olduklarını söylediler.

      Köylü kadınlarda, öğretmenlerimiz çok seviyoruz onlar için bu yemeği seve seve yaptık”dediler.

      Yemeğe, vali vekili, Mevlüt Özmen , Jandarma Alay komutanı Erdem YılmazEmniyet Müdürü İbrahim Karadağ, Milli Eğitim Müdür vekili Tahir Kaman , katıldı.

YORUMLAR

  • 0 Yorum