KERKENEZLER AĞRI DAĞINA EMİNYETLE UÇTU

KERKENEZLER AĞRI DAĞINA EMİNYETLE UÇTU Yaklaşık iki ay önce köylüler tarafından bulunarak Orman ve Su İşleri Bakanlığı Iğdır İl Şube Müdürlüğüne teslim edilen yavru kekenezler tedavilerinin ardından Iğdır İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL ve Şube Müdürlüğümüz ekipleri ile beraber Iğdır Emniyet Müdürlüğü bahçesinden Ağrı Dağına doğru doğaya salındılar. Mete TÜRKOĞLU Orman ve Su İşleri Bakanlığı Iğdır İl Şube Müdürü

KERKENEZLER AĞRI DAĞINA EMİNYETLE UÇTU
09 Kasım 2015 - 16:55
KERKENEZLER AĞRI DAĞINA EMİNYETLE UÇTU

Yaklaşık iki ay önce köylüler tarafından bulunarak Orman ve Su İşleri Bakanlığı Iğdır İl Şube 

Müdürlüğüne teslim edilen yavru kekenezler tedavilerinin ardından Iğdır İl Emniyet Müdürü 

Yüksel BABAL ve Şube Müdürlüğümüz ekipleri ile beraber Iğdır Emniyet Müdürlüğü 

bahçesinden Ağrı Dağına doğru doğaya salındılar.

      Mete TÜRKOĞLU

Orman ve Su İşleri Bakanlığı

    Iğdır İl Şube Müdürü

YORUMLAR

  • 0 Yorum