KERKENEZLER AĞRI DAĞINA EMİNYETLE UÇTU
KERKENEZLER AĞRI DAĞINA EMİNYETLE UÇTU Yaklaşık iki ay önce köylüler tarafından bulunarak Orman ve Su İşleri Bakanlığı Iğdır İl Şube Müdürlüğüne teslim edilen yavru kekenezler tedavilerinin ardından Iğdır İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL ve Şube Müdürlüğümüz ekipleri ile beraber Iğdır Emniyet Müdürlüğü bahçesinden Ağrı Dağına doğru doğaya salındılar. Mete TÜRKOĞLU Orman ve Su İşleri Bakanlığı Iğdır İl Şube Müdürü
09 Kasım 2015 - 16:55
KERKENEZLER AĞRI DAĞINA EMİNYETLE UÇTU
Yaklaşık iki ay önce köylüler tarafından bulunarak Orman ve Su İşleri Bakanlığı Iğdır İl Şube
Müdürlüğüne teslim edilen yavru kekenezler tedavilerinin ardından Iğdır İl Emniyet Müdürü
Yüksel BABAL ve Şube Müdürlüğümüz ekipleri ile beraber Iğdır Emniyet Müdürlüğü
bahçesinden Ağrı Dağına doğru doğaya salındılar.
Mete TÜRKOĞLU
Orman ve Su İşleri Bakanlığı
Iğdır İl Şube Müdürü
Yaklaşık iki ay önce köylüler tarafından bulunarak Orman ve Su İşleri Bakanlığı Iğdır İl Şube
Müdürlüğüne teslim edilen yavru kekenezler tedavilerinin ardından Iğdır İl Emniyet Müdürü
Yüksel BABAL ve Şube Müdürlüğümüz ekipleri ile beraber Iğdır Emniyet Müdürlüğü
bahçesinden Ağrı Dağına doğru doğaya salındılar.
Mete TÜRKOĞLU
Orman ve Su İşleri Bakanlığı
Iğdır İl Şube Müdürü







YORUMLAR