İL TARIM GIDA ÜRETİM VE SATIŞ YERLERİNDE DENETİM YAPTI
İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜNCE GIDA ÜRETİM VE SATIŞ YERLERİNDE DENETİMLER ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Gıda Denetim ekipleri gıda üretim ve satışı yapan işletmelerde, Korona Virüsünün yayılmasını önlemek ve işletme çalışa
21 Mart 2020 - 16:23
İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜNCE GIDA ÜRETİM VE SATIŞ YERLERİNDE
DENETİMLER ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR
İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Gıda Denetim ekipleri gıda üretim ve satışı yapan
işletmelerde, Korona Virüsünün yayılmasını önlemek ve işletme çalışanlarını bilinçlendirmek
amaçlı denetim ve kontroller İl Müdürü Özkan YOLCU’nun da katılımları ile aralıksız devam
ediyor.
Denetimlerde gıda işletmelerine Korona Virüsü ile mücadele kapsamında uyulması
gereken temizlik ve hijyen kurallarının basılı olduğu broşürlerde dağıtılarak konunun
ciddiyeti ve uyulması gereken kurallar anlatılarak, eksiklerin giderilmesi sağlanıyor.
Bu virüsle mücadelenin Ulusal bir seferberlik olduğunu, Devletimizin ve Milletimizin
azim ve kararlılığı ile bu zor günlerin aşılacağını dile getiren İl Tarım ve Orman Müdürü
Özkan YOLCU; “Ailesini, çevresini, ulusunu ve vatanını seven her ferdin bu mücadeleye
destek vermesi gerekmektedir. Bu beladan da kurtulmanın en temel ve şu an bilinen tek yolu
hijyen, temizlik, kalabalık ortamlardan uzak durarak ve zorda kalmadıkça evden dışarı
çıkmamaktır. Bu bağlamda tükettiğimiz gıdaların güvenirliliği de üretildiği ve satıldığı
ortamların hijyenik olmasına bağlıdır. Bizlerde bu yönde her türlü denetim ve uyarılarımızı
yasalar çerçevesinde aralıksız yapmaktayız. Vatandaşlarımızın gıda ile ilgili şikâyetlerini
ALO 174 hattını arayarak ihbar etmeleri gerekmektedir” dedi.
DENETİMLER ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR
İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Gıda Denetim ekipleri gıda üretim ve satışı yapan
işletmelerde, Korona Virüsünün yayılmasını önlemek ve işletme çalışanlarını bilinçlendirmek
amaçlı denetim ve kontroller İl Müdürü Özkan YOLCU’nun da katılımları ile aralıksız devam
ediyor.
Denetimlerde gıda işletmelerine Korona Virüsü ile mücadele kapsamında uyulması
gereken temizlik ve hijyen kurallarının basılı olduğu broşürlerde dağıtılarak konunun
ciddiyeti ve uyulması gereken kurallar anlatılarak, eksiklerin giderilmesi sağlanıyor.
Bu virüsle mücadelenin Ulusal bir seferberlik olduğunu, Devletimizin ve Milletimizin
azim ve kararlılığı ile bu zor günlerin aşılacağını dile getiren İl Tarım ve Orman Müdürü
Özkan YOLCU; “Ailesini, çevresini, ulusunu ve vatanını seven her ferdin bu mücadeleye
destek vermesi gerekmektedir. Bu beladan da kurtulmanın en temel ve şu an bilinen tek yolu
hijyen, temizlik, kalabalık ortamlardan uzak durarak ve zorda kalmadıkça evden dışarı
çıkmamaktır. Bu bağlamda tükettiğimiz gıdaların güvenirliliği de üretildiği ve satıldığı
ortamların hijyenik olmasına bağlıdır. Bizlerde bu yönde her türlü denetim ve uyarılarımızı
yasalar çerçevesinde aralıksız yapmaktayız. Vatandaşlarımızın gıda ile ilgili şikâyetlerini
ALO 174 hattını arayarak ihbar etmeleri gerekmektedir” dedi.







YORUMLAR