İL TARIM GIDA ÜRETİM VE SATIŞ YERLERİNDE DENETİM YAPTI

İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜNCE GIDA ÜRETİM VE SATIŞ YERLERİNDE DENETİMLER ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Gıda Denetim ekipleri gıda üretim ve satışı yapan işletmelerde, Korona Virüsünün yayılmasını önlemek ve işletme çalışa

İL TARIM GIDA ÜRETİM VE SATIŞ YERLERİNDE DENETİM YAPTI
21 Mart 2020 - 16:23
İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜNCE GIDA ÜRETİM VE SATIŞ YERLERİNDE

DENETİMLER ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Gıda Denetim ekipleri gıda üretim ve satışı yapan

işletmelerde, Korona Virüsünün yayılmasını önlemek ve işletme çalışanlarını bilinçlendirmek

amaçlı denetim ve kontroller İl Müdürü Özkan YOLCU’nun da katılımları ile aralıksız devam

ediyor.

Denetimlerde gıda işletmelerine Korona Virüsü ile mücadele kapsamında uyulması

gereken temizlik ve hijyen kurallarının basılı olduğu broşürlerde dağıtılarak konunun

ciddiyeti ve uyulması gereken kurallar anlatılarak, eksiklerin giderilmesi sağlanıyor.

Bu virüsle mücadelenin Ulusal bir seferberlik olduğunu, Devletimizin ve Milletimizin

azim ve kararlılığı ile bu zor günlerin aşılacağını dile getiren İl Tarım ve Orman Müdürü

Özkan YOLCU; “Ailesini, çevresini, ulusunu ve vatanını seven her ferdin bu mücadeleye

destek vermesi gerekmektedir. Bu beladan da kurtulmanın en temel ve şu an bilinen tek yolu

hijyen, temizlik, kalabalık ortamlardan uzak durarak ve zorda kalmadıkça evden dışarı

çıkmamaktır. Bu bağlamda tükettiğimiz gıdaların güvenirliliği de üretildiği ve satıldığı

ortamların hijyenik olmasına bağlıdır. Bizlerde bu yönde her türlü denetim ve uyarılarımızı

yasalar çerçevesinde aralıksız yapmaktayız. Vatandaşlarımızın gıda ile ilgili şikâyetlerini

ALO 174 hattını arayarak ihbar etmeleri gerekmektedir” dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum