IĞDIR'DA DEVLET VATANDAŞ İŞBİRLİĞİNİN BİR YENİSİ DAHA GERÇEKLEŞTİ Iğdır ilinin sayılı işadamlarından olan Mehmet Sürkit tarafından Aralık İlçesi Babacan köyüne yaptırılacak olan 4 derslikli okulun Protokolü Valilik Makamında imza altına Düzenlenen p
IĞDIR’DA DEVLET VATANDAŞ İŞBİRLİĞİNİN BİR YENİSİ DAHA GERÇEKLEŞTİ Iğdır ilinin sayılı işadamlarından olan Mehmet Sürkit tarafından Aralık İlçesi Babacan köyüne yaptırılacak olan 4 derslikli okulun Protokolü Valilik Makamında imza altına Düzenlenen protokol törenine, Vali Ahmet Pek, Aralık Kaymakamı, İlçe Milli Eğitim Müdürü, İşadamı Mehmet Sürkit ve Babacan köy muhtarı ile köyün ileri gelenleri katıldı. Devlet vatandaş işbirliğinin en güzel örneklerinden birisinin daha gerçekleştiği imz
06 Aralık 2013 - 18:59 - Güncelleme: 06 Aralık 2013 - 19:13
IĞDIR’DA DEVLET VATANDAŞ İŞBİRLİĞİNİN BİR YENİSİ DAHA GERÇEKLEŞTİ
Iğdır ilinin sayılı işadamlarından olan Mehmet Sürkit tarafından Aralık İlçesi Babacan köyüne
yaptırılacak olan 4 derslikli okulun Protokolü Valilik Makamında imza altına
Düzenlenen protokol törenine, Vali Ahmet Pek, Aralık Kaymakamı, İlçe Milli Eğitim Müdürü, İşadamı
Mehmet Sürkit ve Babacan köy muhtarı ile köyün ileri gelenleri katıldı.
Devlet vatandaş işbirliğinin en güzel örneklerinden birisinin daha gerçekleştiği imza töreninde,
İşadamı Mehmet Sürkit, bunun bir başlangıç olduğunu ve bundan sonraki süreçlerde ilimizin
ihtiyaçlarına yönelik benzer yatırımların yapılacağını belirtti.
İşadamı Mehmet Sürkit’e duyarlılığından dolayı teşekkür eden Vali Ahmet Pek, Aralık İlçesi Babacan
köyüne yaptırılacak olan okulun imkanı olan hayırsever vatandaşlarımıza örnek olmasını temenni
ederek, imzalanan protokolün devletimize ve milletimize hayırlı olmasını diledi.
Iğdır ilinin sayılı işadamlarından olan Mehmet Sürkit tarafından Aralık İlçesi Babacan köyüne
yaptırılacak olan 4 derslikli okulun Protokolü Valilik Makamında imza altına
Düzenlenen protokol törenine, Vali Ahmet Pek, Aralık Kaymakamı, İlçe Milli Eğitim Müdürü, İşadamı
Mehmet Sürkit ve Babacan köy muhtarı ile köyün ileri gelenleri katıldı.
Devlet vatandaş işbirliğinin en güzel örneklerinden birisinin daha gerçekleştiği imza töreninde,
İşadamı Mehmet Sürkit, bunun bir başlangıç olduğunu ve bundan sonraki süreçlerde ilimizin
ihtiyaçlarına yönelik benzer yatırımların yapılacağını belirtti.
İşadamı Mehmet Sürkit’e duyarlılığından dolayı teşekkür eden Vali Ahmet Pek, Aralık İlçesi Babacan
köyüne yaptırılacak olan okulun imkanı olan hayırsever vatandaşlarımıza örnek olmasını temenni
ederek, imzalanan protokolün devletimize ve milletimize hayırlı olmasını diledi.






YORUMLAR