13. BÖLGE ECZACI ODASI IĞDIR İL TEMSİLCİSİ NAZIM KARADAĞ " 26 ŞUBAT GÜNÜ TÜRK DÜNYASI VE AZERBAYCAN İÇİN EN ACILI GÜNLERDEN BİRİDİR"DEDİ
13. BÖLGE ECZACI ODASI IĞDIR İL TEMSİLCİSİ NAZIM KARADAĞ " 26 ŞUBAT GÜNÜ TÜRK DÜNYASI VE AZERBAYCAN İÇİN EN ACILI GÜNLERDEN BİRİDİR"DEDİ 13. Bölge Eczacı Odası Iğdır İl Temsilcisi Nazım Karadağ , 26 Şubat günü Türk dünyası ve Azerbaycan için en acılı günlerden biri olmanın yanı sıra aynı zamanda insanlık tarihi için de kelimenin tam anlamıyla kapkara bir sayfadır. "dedi. Karadağ, yaptığı yazılı açıklamada " Bundan 22 önce, 1992 yılının 25 Şubatını 26 Şubata bağlayan geces
27 Şubat 2014 - 18:36
13. BÖLGE ECZACI ODASI IĞDIR İL TEMSİLCİSİ NAZIM KARADAĞ " 26 ŞUBAT
GÜNÜ TÜRK DÜNYASI VE AZERBAYCAN İÇİN EN ACILI GÜNLERDEN BİRİDİR"DEDİ
13. Bölge Eczacı Odası Iğdır İl Temsilcisi Nazım Karadağ , 26
Şubat günü Türk dünyası ve Azerbaycan için en acılı günlerden biri
olmanın yanı sıra aynı zamanda insanlık tarihi için de kelimenin tam
anlamıyla kapkara bir sayfadır. "dedi.
Karadağ, yaptığı yazılı açıklamada " Bundan 22 önce, 1992
yılının 25 Şubatını 26 Şubata bağlayan gecesi, ağır silahlarla
donatılmış Ermenistan silahlı kuvvetleri ile Rusların 366´ncı Motorize
Alayı, Hocalı ´ya saldırarak tarihin en vahşi katliamlarından birini
yaptılar. Hocalı ´yı işgal eden Ermeniler, eli silahsız sivil
Azerbaycan Türklerini, çocuk, kadın, ihtiyar ve genç demeden
katletmişlerdir. "görüşlerine yer verdi
Karadağ,şunları kaydetti:" Resmi verilere göre, o gece
613 kişi hunharca katledilmiş; bunlardan 83 çocuk, 106 Kadın acımasız
yöntemlerle işkence yapılarak öldürülmüştür. Ayrıca, 487 kişi ağır
yaralanmış ve 1275 kişi ise rehin alınmış, geri kalan nüfus da bin bir
zorlukla canını kurtarmıştır. Ermeni caniler, şehitlerimizi
acımasızca, gözlerini oyarak, kafataslarının derisini soyarak ve
vücutlarının farklı organlarını keserek öldürmüştür. Küçücük
çocukların gözleri oyulmuş, hamile kadınların karınları yırtılmış ve
insanlarımız diri diri toprağa gömülmüştür. Hatta şehitlerin
birçoğunun cesetleri yakılmıştır. Buradan gerçekleri görmek istemeyen
dünya kamuoyuna seslenmek istiyoruz.1.Dünya savaşında Osmanlı
Devletinin haklı olarak almış olduğu tehcir kararını, özünden
saptırarak sözde Ermeni soykırımı yapılmış gibi gösterme cesaretini
bulan devletler; Ermeni´lerin 1992 gibi çok yakın bir geçmişte
Karabağ´da yaptıkları vahşetleri, soykırımları neden görmüyorsunuz?
Neden tarihi gerçekleri saptırarak vatan savunmasını yapan milletimize
soykırımcı yakıştırmasını yapıp, utanmadan parlamentolarınıza
taşıyarak siyasi kararlar çıkartıyorsunuz. Neden Hocalıda yapılan
vahşeti Azerbaycan Türküne karşı yapılan bir soykırım olarak
tanımıyorsunuz?Neden Ermenistan´ın Azerbaycan topraklarının 25%`nin
işgaline AGİK kararı da ortadayken göz yumuyorsunuz? Yoksa dünyada
hukuk sadece haksızda olsa, Ermeniler için mi var? Bu çifte Standard
karşısında yüzünüz neden kızarmıyor?Hocalı'da, Şuşa'da, Lâçin'de
Kelbecer'de, Ağdam'da, Cebrail'de yaşanan soykırımı UNUTMADIK.
UNUTMAYACAĞIZ.Şehit olan Azerbaycan'ın kahraman evlatlarını saygı ve
minnetle anıyor, Allah'tan rahmet diliyorum.
GÜNÜ TÜRK DÜNYASI VE AZERBAYCAN İÇİN EN ACILI GÜNLERDEN BİRİDİR"DEDİ
13. Bölge Eczacı Odası Iğdır İl Temsilcisi Nazım Karadağ , 26
Şubat günü Türk dünyası ve Azerbaycan için en acılı günlerden biri
olmanın yanı sıra aynı zamanda insanlık tarihi için de kelimenin tam
anlamıyla kapkara bir sayfadır. "dedi.
Karadağ, yaptığı yazılı açıklamada " Bundan 22 önce, 1992
yılının 25 Şubatını 26 Şubata bağlayan gecesi, ağır silahlarla
donatılmış Ermenistan silahlı kuvvetleri ile Rusların 366´ncı Motorize
Alayı, Hocalı ´ya saldırarak tarihin en vahşi katliamlarından birini
yaptılar. Hocalı ´yı işgal eden Ermeniler, eli silahsız sivil
Azerbaycan Türklerini, çocuk, kadın, ihtiyar ve genç demeden
katletmişlerdir. "görüşlerine yer verdi
Karadağ,şunları kaydetti:" Resmi verilere göre, o gece
613 kişi hunharca katledilmiş; bunlardan 83 çocuk, 106 Kadın acımasız
yöntemlerle işkence yapılarak öldürülmüştür. Ayrıca, 487 kişi ağır
yaralanmış ve 1275 kişi ise rehin alınmış, geri kalan nüfus da bin bir
zorlukla canını kurtarmıştır. Ermeni caniler, şehitlerimizi
acımasızca, gözlerini oyarak, kafataslarının derisini soyarak ve
vücutlarının farklı organlarını keserek öldürmüştür. Küçücük
çocukların gözleri oyulmuş, hamile kadınların karınları yırtılmış ve
insanlarımız diri diri toprağa gömülmüştür. Hatta şehitlerin
birçoğunun cesetleri yakılmıştır. Buradan gerçekleri görmek istemeyen
dünya kamuoyuna seslenmek istiyoruz.1.Dünya savaşında Osmanlı
Devletinin haklı olarak almış olduğu tehcir kararını, özünden
saptırarak sözde Ermeni soykırımı yapılmış gibi gösterme cesaretini
bulan devletler; Ermeni´lerin 1992 gibi çok yakın bir geçmişte
Karabağ´da yaptıkları vahşetleri, soykırımları neden görmüyorsunuz?
Neden tarihi gerçekleri saptırarak vatan savunmasını yapan milletimize
soykırımcı yakıştırmasını yapıp, utanmadan parlamentolarınıza
taşıyarak siyasi kararlar çıkartıyorsunuz. Neden Hocalıda yapılan
vahşeti Azerbaycan Türküne karşı yapılan bir soykırım olarak
tanımıyorsunuz?Neden Ermenistan´ın Azerbaycan topraklarının 25%`nin
işgaline AGİK kararı da ortadayken göz yumuyorsunuz? Yoksa dünyada
hukuk sadece haksızda olsa, Ermeniler için mi var? Bu çifte Standard
karşısında yüzünüz neden kızarmıyor?Hocalı'da, Şuşa'da, Lâçin'de
Kelbecer'de, Ağdam'da, Cebrail'de yaşanan soykırımı UNUTMADIK.
UNUTMAYACAĞIZ.Şehit olan Azerbaycan'ın kahraman evlatlarını saygı ve
minnetle anıyor, Allah'tan rahmet diliyorum.







YORUMLAR