13. BÖLGE ECZACI ODASI IĞDIR İL TEMSİLCİSİ NAZIM KARADAĞ " 26 ŞUBAT GÜNÜ TÜRK DÜNYASI VE AZERBAYCAN İÇİN EN ACILI GÜNLERDEN BİRİDİR"DEDİ

13. BÖLGE ECZACI ODASI IĞDIR İL TEMSİLCİSİ NAZIM KARADAĞ " 26 ŞUBAT GÜNÜ TÜRK DÜNYASI VE AZERBAYCAN İÇİN EN ACILI GÜNLERDEN BİRİDİR"DEDİ 13. Bölge Eczacı Odası Iğdır İl Temsilcisi Nazım Karadağ , 26 Şubat günü Türk dünyası ve Azerbaycan için en acılı günlerden biri olmanın yanı sıra aynı zamanda insanlık tarihi için de kelimenin tam anlamıyla kapkara bir sayfadır. "dedi. Karadağ, yaptığı yazılı açıklamada " Bundan 22 önce, 1992 yılının 25 Şubatını 26 Şubata bağlayan geces

13. BÖLGE ECZACI ODASI IĞDIR İL TEMSİLCİSİ NAZIM KARADAĞ " 26 ŞUBAT GÜNÜ TÜRK DÜNYASI VE AZERBAYCAN İÇİN EN ACILI GÜNLERDEN BİRİDİR"DEDİ
27 Şubat 2014 - 18:36
13. BÖLGE ECZACI ODASI IĞDIR İL TEMSİLCİSİ NAZIM KARADAĞ " 26 ŞUBAT

GÜNÜ TÜRK DÜNYASI VE AZERBAYCAN İÇİN EN ACILI GÜNLERDEN BİRİDİR"DEDİ



       13. Bölge Eczacı Odası Iğdır İl Temsilcisi Nazım Karadağ   , 26

Şubat günü Türk dünyası ve Azerbaycan için en acılı günlerden biri

olmanın yanı sıra aynı zamanda insanlık tarihi için de kelimenin tam

anlamıyla kapkara bir sayfadır. "dedi.



             Karadağ, yaptığı yazılı açıklamada " Bundan 22 önce, 1992

yılının 25 Şubatını 26 Şubata bağlayan gecesi, ağır silahlarla

donatılmış Ermenistan silahlı kuvvetleri ile Rusların 366´ncı Motorize

Alayı, Hocalı ´ya saldırarak tarihin en vahşi katliamlarından birini

yaptılar. Hocalı ´yı işgal eden Ermeniler, eli silahsız sivil

Azerbaycan Türklerini, çocuk, kadın, ihtiyar ve genç demeden

katletmişlerdir. "görüşlerine yer verdi



               Karadağ,şunları kaydetti:" Resmi verilere göre, o gece

613 kişi hunharca katledilmiş; bunlardan 83 çocuk, 106 Kadın acımasız

yöntemlerle işkence yapılarak öldürülmüştür. Ayrıca, 487 kişi ağır

yaralanmış ve 1275 kişi ise rehin alınmış, geri kalan nüfus da bin bir

zorlukla canını kurtarmıştır. Ermeni caniler, şehitlerimizi

acımasızca, gözlerini oyarak, kafataslarının derisini soyarak ve

vücutlarının farklı organlarını keserek öldürmüştür. Küçücük

çocukların gözleri oyulmuş, hamile kadınların karınları yırtılmış ve

insanlarımız diri diri toprağa gömülmüştür. Hatta şehitlerin

birçoğunun cesetleri yakılmıştır. Buradan gerçekleri görmek istemeyen

dünya kamuoyuna seslenmek istiyoruz.1.Dünya savaşında Osmanlı

Devletinin haklı olarak almış olduğu tehcir kararını, özünden

saptırarak sözde Ermeni soykırımı yapılmış gibi gösterme cesaretini

bulan devletler; Ermeni´lerin 1992 gibi çok yakın bir geçmişte

Karabağ´da yaptıkları vahşetleri, soykırımları neden görmüyorsunuz?

Neden tarihi gerçekleri saptırarak vatan savunmasını yapan milletimize

soykırımcı yakıştırmasını yapıp, utanmadan parlamentolarınıza

taşıyarak siyasi kararlar çıkartıyorsunuz. Neden Hocalıda yapılan

vahşeti Azerbaycan Türküne karşı yapılan bir soykırım olarak

tanımıyorsunuz?Neden Ermenistan´ın Azerbaycan topraklarının 25%`nin

işgaline AGİK kararı da ortadayken göz yumuyorsunuz? Yoksa dünyada

hukuk sadece haksızda olsa, Ermeniler için mi var? Bu çifte Standard

karşısında yüzünüz neden kızarmıyor?Hocalı'da, Şuşa'da, Lâçin'de

Kelbecer'de, Ağdam'da, Cebrail'de yaşanan soykırımı UNUTMADIK.

UNUTMAYACAĞIZ.Şehit olan Azerbaycan'ın kahraman evlatlarını saygı ve

minnetle anıyor, Allah'tan rahmet diliyorum.

YORUMLAR

  • 0 Yorum