YENİ YILDA HASTALARIMIZLA BİRLİKTEYİZ

YENİ YILDA HASTALARIMIZLA BİRLİKTEYİZ Valimiz Sn. Enver Ünlü, yeni yılın ilk dakikalarında Iğdır Devlet Hastanesinde hastalarımızla bir araya geldi. Önce acil serviste hastalarımızı ziyaret eden Valimiz, onlara he

YENİ YILDA HASTALARIMIZLA BİRLİKTEYİZ
01 Ocak 2019 - 14:37
YENİ YILDA HASTALARIMIZLA BİRLİKTEYİZ

Valimiz Sn. Enver Ünlü, yeni yılın ilk dakikalarında Iğdır Devlet Hastanesinde hastalarımızla bir araya geldi.

Önce acil serviste hastalarımızı ziyaret eden Valimiz, onlara hem geçmiş olsun dileklerini iletti hemde yılda iyi niyet temennilerinde bulundu.

Valimiz daha sonra yeni doğan ünitesinde 2019’un ilk çocuklarını ziyaret ederek ailelerine yavrularıyla birlikte hayırlı ve mutlu bir ömür diledi.

 



YORUMLAR

  • 0 Yorum