YAZAR DR. MEHMET KUM KİTABINI İMZALADI.

YAZAR DR. MEHMET KUM KİTABINI İMZALADI. Yıllardır Iğdır’da doktorluk ,yöneticilik yapan Mehmet Kum, hikayelerden oluşan ilk eseri “Babamın Sesi” kitabı için imza kampanyası düzenledi. Nostalji kafede düzenlenen imza gününe İl emniyet Müdürü Yüksel Babal ,Karakoyunlu belediye başkanı Kurban Kaya,Yurtkur müdürü Halil Korhan, 112 Acil başhekimi Taner Başaran,Aydınlar ocağı Iğdır şubesi başkan yardımcısı Sadık Uca,Nahcıvanlı şair Zeynep Nahcıvanlı ,Türk Eğitim Sen İl başkanı Ali A

YAZAR DR. MEHMET KUM KİTABINI İMZALADI.
13 Aralık 2015 - 15:38
YAZAR DR. MEHMET KUM KİTABINI İMZALADI.

      Yıllardır Iğdır’da doktorluk ,yöneticilik yapan Mehmet Kum, hikayelerden oluşan ilk eseri “Babamın Sesi” kitabı için imza kampanyası düzenledi.

            Nostalji kafede düzenlenen imza gününe İl emniyet Müdürü Yüksel Babal  ,Karakoyunlu belediye başkanı Kurban Kaya,Yurtkur müdürü Halil Korhan, 112 Acil başhekimi Taner Başaran,Aydınlar ocağı Iğdır şubesi başkan yardımcısı Sadık Uca,Nahcıvanlı şair Zeynep Nahcıvanlı ,Türk Eğitim Sen İl başkanı Ali Arslan, Kamusen başkan yardımcısı Cafer Alakaş,Eczacılar Odası Iğdır başkanı Nazım Karadağ doktorlar  ,kitapseverler  katıldı.

Yoğun ilginin olduğu imza gününde konuşan Dr. Mehmet Kum,”Iğdır’da Yıllardır doktorluk yapıyorum. Her kesimden hastalarım olmuştur. Onlardan dinlediklerim çevremde duyduklarımı yöresel Azerbaycan Türkçesi ile hikâyeleştirdim. Çoğun yaşanmış hikâyedir. İlk imza günümde beni yalnız bırakamadığınız için teşekkür ederim.”dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum