VALİYİ ZİYARET ETTİLER
SİVASLI ÖĞRENCİLER VALİ AHMET PEK’İ MAKAMINDA ZİYARET ETTİLER Sivas ilinden Iğdır’a gelip yüksek öğrenimlerini devam ettiren öğrenciler, , Iğdır Valisi Ahmet Pek’i Makamında ziyaret ettiler.
06 Mart 2013 - 18:20
SİVASLI ÖĞRENCİLER VALİ AHMET PEK’İ MAKAMINDA ZİYARET ETTİLER
Sivas ilinden Iğdır’a gelip yüksek öğrenimlerini devam ettiren öğrenciler, , Iğdır Valisi Ahmet Pek’i Makamında ziyaret ettiler.
Ziyarette bulunan ve Sivaslı öğrencilerini temsilen gelen on bir öğrenci, okudukları ilde Sivaslı bir Vali’nin görev yapmasının kendilerini son derece mutlu ettiğini ve gurur verici olduğunu söyleyerek, Iğdır’da yalnız olmadıklarını ifade ettiler.
Öğrenciler tarafından yapılan bu ziyaretin memnuniyet verici olduğunu ifade eden Vali Pek, ‘’Sizler, ziyaretime gelerek beni son derece mutlu ettiniz. Sizlerin bu güzel üniversitede öğrenim görmeniz benim için sevindirici olduğu kadar gurur vericidir. Eğitiminizi laikiyle tamamlayıp, Ülkemize ve Milletimize faydalı birer birey olacağınıza hiç kuşkum yoktur.’’dedi.
Öğrencilere ikramda bulunan Vali, Sivaslı hemşerilerine okul hayatında başarılar diledi.






YORUMLAR