VALİMİZ AHMET TURGAY ALPMAN'IN 24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI
VALİMİZ AHMET TURGAY ALPMAN’IN 24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI Bilindiği üzere Mustafa Kemal ATATÜRK’ün, Millet Mektepleri Başöğretmenliğini kabul ettiği 24 Kasım günü; yine ATATÜRK’ün izinde yürüyen kıymetli öğretmenlerimiz
23 Kasım 2016 - 12:35
VALİMİZ AHMET TURGAY ALPMAN’IN 24 KASIM
ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI
Bilindiği üzere Mustafa Kemal ATATÜRK’ün, Millet Mektepleri Başöğretmenliğini
kabul ettiği 24 Kasım günü; yine ATATÜRK’ün izinde yürüyen kıymetli öğretmenlerimiz
için Ülkemizde 1981 yılından beri ‘Öğretmenler Günü’ olarak kutlanmaktadır.
Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK “Milletleri kurtaranlar; yalnız ve ancak
öğretmenlerdir.” diyerek medeniyet yarışında en önemli gücün öğretmenler olduğuna işaret
etmiş, öğretmenlerimizin toplum içerisinde de en saygın konumda yer aldığını belirtmiştir.
Toplumumuzda anne-baba kutsallığı ile eş değerde tutulan öğretmenlerimiz,
geleceğimiz olan çocuklarımızın zihinsel ve kişilik olarak yarınlara hazırlanmasında, hızla
gelişen ve değişen dünyayı bilgi ve donanım olarak yakalamasında, milli ve manevi
değerlerin kazanılmasında, okuyan, düşünen, araştıran bireyler olarak yetişmelerinde çok
önemli roller üstlenmektedirler. Öğretmenler, insanlığı aydınlık yarınlara taşıyan adsız
kahramanlardır.
Vatanına ve milletine bağlı nesiller yetiştirmenin önemi ve değeri 15 Temmuz hain
darbe girişiminde bir kez daha açıkça ortaya çıkmış, öğretmenlerimizin sorumluluklarını bir
kat daha artırmıştır.
Büyük bir sabır ve fedakârca çıktıkları bu yolda öğretmenlerimize olan minnet ve
şükran duygularımızı her zaman taze tutmalı, Hz. Ali (a.s) “Bana bir harf öğretenin kırk yıl
kölesi olurum” sözünü aklımızdan çıkarmayarak, sevgi ve saygımızı her daim göstermeliyiz.
Bu duygu ve düşüncelerle; Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK başta
olmak üzere, bütün eğitimcilerimizi saygı ve minnetle anıyor, tüm öğretmenlerimizin
“Öğretmenler Gününü” en içten dileklerim ile kutluyorum.
Ahmet Turgay ALPMAN
Iğdır Valisi
ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI
Bilindiği üzere Mustafa Kemal ATATÜRK’ün, Millet Mektepleri Başöğretmenliğini
kabul ettiği 24 Kasım günü; yine ATATÜRK’ün izinde yürüyen kıymetli öğretmenlerimiz
için Ülkemizde 1981 yılından beri ‘Öğretmenler Günü’ olarak kutlanmaktadır.
Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK “Milletleri kurtaranlar; yalnız ve ancak
öğretmenlerdir.” diyerek medeniyet yarışında en önemli gücün öğretmenler olduğuna işaret
etmiş, öğretmenlerimizin toplum içerisinde de en saygın konumda yer aldığını belirtmiştir.
Toplumumuzda anne-baba kutsallığı ile eş değerde tutulan öğretmenlerimiz,
geleceğimiz olan çocuklarımızın zihinsel ve kişilik olarak yarınlara hazırlanmasında, hızla
gelişen ve değişen dünyayı bilgi ve donanım olarak yakalamasında, milli ve manevi
değerlerin kazanılmasında, okuyan, düşünen, araştıran bireyler olarak yetişmelerinde çok
önemli roller üstlenmektedirler. Öğretmenler, insanlığı aydınlık yarınlara taşıyan adsız
kahramanlardır.
Vatanına ve milletine bağlı nesiller yetiştirmenin önemi ve değeri 15 Temmuz hain
darbe girişiminde bir kez daha açıkça ortaya çıkmış, öğretmenlerimizin sorumluluklarını bir
kat daha artırmıştır.
Büyük bir sabır ve fedakârca çıktıkları bu yolda öğretmenlerimize olan minnet ve
şükran duygularımızı her zaman taze tutmalı, Hz. Ali (a.s) “Bana bir harf öğretenin kırk yıl
kölesi olurum” sözünü aklımızdan çıkarmayarak, sevgi ve saygımızı her daim göstermeliyiz.
Bu duygu ve düşüncelerle; Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK başta
olmak üzere, bütün eğitimcilerimizi saygı ve minnetle anıyor, tüm öğretmenlerimizin
“Öğretmenler Gününü” en içten dileklerim ile kutluyorum.
Ahmet Turgay ALPMAN
Iğdır Valisi







YORUMLAR