Vali H. Engin Sarıibrahim kanalizasyon şebekesini denetledi
10 Şubat 2021 - 21:10
Iğdır Vali/Belediye Başkan V. H. Engin Sarıibrahim, Iğdır genelinde devam eden kanalizasyon hattı yenileme çalışmalarını yerinde inceleyerek devam eden çalışmalar hakkında ilgililerden bilgi aldı.
Bağlar Mahallesindeki çalışmaları denetleyen vali Sarıibrahim,çalışmaları bir süre yerinde izledikten sonra ayrıldı.
Bağlar Mahallesindeki çalışmaları denetleyen vali Sarıibrahim,çalışmaları bir süre yerinde izledikten sonra ayrıldı.







YORUMLAR