Vali Enver Ünlü,"Işıklandırma için 4.5 milyon harcamak vatana ihanettir."
Iğdır valisi ve Belediye başkan vekili Enver Ünlü,”Işıklandırma için 4.5 milyon harcamak vatana ihanettir.”
17 Haziran 2020 - 21:12
Iğdır valisi ve Belediye başkan vekili Enver Ünlü,”Işıklandırma için 4.5 milyon harcamak vatana ihanettir.”
Iğdır valisi ve Belediye başkan vekili Enver Ünlü, gazetecilerle veda toplantısında bir araya gelerek 3 yıl içinde yaptıkları ve yapılacak olan projeler hakkında bilgi verdi.
Vali ve belediye başkan vekili Ünlü, Konuşmasının bir yerinde Iğdır’ın acil bekleyen sorunları varken 4.5 milyon harcayıp şehri ışıklandırmak vatana ihanettir.”dedi.
1.5 milyonluk dezenfektan alınmış bu alınır mı.Devletin kasasına rüşvet parasını koymuşlar gaflete bakın vurdum duymazlığa bakın ne diyeyim ben Allah’tan 8-10 kişi huzurunda olay gerçekleşti demediler devlet bize komplo kurdu. Devletin kasasına adam rüşvet parasını koymuş bakın bu işe .Biz halkın iradesi ile geldik biz ne ile geldik Cumhurbaşkanının iradesiyle geldik Diyorlar çalmadık çırpmadık peki dezenfektandan alınan rüşvet ne 1.5 milyonluk dezenfektan alınırmı?Biz halka hizmet ediyoruz.başkan yardımcılarımız sizin insanınız.belediyenin 500 milyon borcu var.350 kamu çalışanı var.oturduğu yerde 10 bin TL maaş alan var .Belediye batmış acilen emekliliği dolmuş bir iş yapmayanlar emekli olmalı.nerdeyse maaş ödeyemeyecek hale gelecek.Su borçlarını bankalara ödeyebileceksiniz.”şeklinde konuştu.
Iğdır valisi ve Belediye başkan vekili Enver Ünlü, gazetecilerle veda toplantısında bir araya gelerek 3 yıl içinde yaptıkları ve yapılacak olan projeler hakkında bilgi verdi.
Vali ve belediye başkan vekili Ünlü, Konuşmasının bir yerinde Iğdır’ın acil bekleyen sorunları varken 4.5 milyon harcayıp şehri ışıklandırmak vatana ihanettir.”dedi.
1.5 milyonluk dezenfektan alınmış bu alınır mı.Devletin kasasına rüşvet parasını koymuşlar gaflete bakın vurdum duymazlığa bakın ne diyeyim ben Allah’tan 8-10 kişi huzurunda olay gerçekleşti demediler devlet bize komplo kurdu. Devletin kasasına adam rüşvet parasını koymuş bakın bu işe .Biz halkın iradesi ile geldik biz ne ile geldik Cumhurbaşkanının iradesiyle geldik Diyorlar çalmadık çırpmadık peki dezenfektandan alınan rüşvet ne 1.5 milyonluk dezenfektan alınırmı?Biz halka hizmet ediyoruz.başkan yardımcılarımız sizin insanınız.belediyenin 500 milyon borcu var.350 kamu çalışanı var.oturduğu yerde 10 bin TL maaş alan var .Belediye batmış acilen emekliliği dolmuş bir iş yapmayanlar emekli olmalı.nerdeyse maaş ödeyemeyecek hale gelecek.Su borçlarını bankalara ödeyebileceksiniz.”şeklinde konuştu.







YORUMLAR