VALİ DAVUT HANER"ARTAN YİYECEKLERİNİZİ ÇÖPE DEĞİL DOĞAYA BIRAKIN"

VALİ DAVUT HANER”ARTAN YİYECEKLERİNİZİ ÇÖPE DEĞİL DOĞAYA BIRAKIN” Iğdır Valisi Davut Haner ,Iğdırlı vatandaşlara esnaflara seslenerek yemek atıklarınızı çöpe değil yiyecek bulmakta zorlanan kuşlara yaban hayvanlarına verin.”dedi. Vali Davut Haner , Doğadaki kuşların kış şartlarında hayatta kalabilmesi için yemek artıklarının çöpe atılmaması konusunda vatandaşlara seslenerek yemek atıklarınızı çöpe değil doğaya bırakın kuşlar faydalansın herkes evinin b

 VALİ DAVUT HANER"ARTAN YİYECEKLERİNİZİ ÇÖPE DEĞİL DOĞAYA BIRAKIN"
08 Ocak 2016 - 15:27 - Güncelleme: 10 Ocak 2016 - 09:04
   VALİ DAVUT HANER”ARTAN YİYECEKLERİNİZİ ÇÖPE DEĞİL DOĞAYA BIRAKIN”

 

                  Iğdır  Valisi  Davut Haner ,Iğdırlı vatandaşlara esnaflara seslenerek  yemek atıklarınızı çöpe değil yiyecek bulmakta zorlanan kuşlara yaban hayvanlarına verin.”dedi.

               Vali  Davut Haner , Doğadaki kuşların kış şartlarında hayatta kalabilmesi için yemek artıklarının çöpe atılmaması konusunda vatandaşlara seslenerek  yemek atıklarınızı  çöpe değil doğaya bırakın kuşlar faydalansın herkes evinin balkonunun önüne kuşlar hayvanlar için suda bırakabilir.”şeklinde konuştu.

                 Vali Davut Haner,  Yatılı okullar, Lokantalar, Yemek üretimi yapan iş yerlerinin yemek artıklarını çöpe atmamaları ve yaban hayvanlarına verilmek üzere toplanması gerektiğini vurgulayarak bu konuda Özel İdere genel Sekreterliği  toplamayla ilgili araç görevlendirerek  yemek artıklarını alarak geniş arazilere bırakacak   doğada bulunan  kuşların yem ihtiyacı karşılanacak. Doğadaki hayvanlara vermek isteyenler Özel idare Müdürlüğünü arayarak araç isteyebilirler.”dedi.        

YORUMLAR

  • 0 Yorum