Uyuşturucu Madde Kullanımına ve Ticaretine Geçit Yok

Uyuşturucu Madde Kullanımına ve Ticaretine Geçit Yok İl Emniyet Müdürlüğümüz görevlileri tarafından yapılan çalışmalarda; “Uyuşturucu Madde

Uyuşturucu Madde Kullanımına ve Ticaretine Geçit Yok
16 Temmuz 2017 - 12:07
Uyuşturucu Madde Kullanımına ve Ticaretine Geçit Yok

İl Emniyet Müdürlüğümüz görevlileri tarafından yapılan çalışmalarda; “Uyuşturucu Madde

Kullanmak ve Uyuşturucu Madde Ticaretini Yapmak” suçundan toplam 11 şüpheli şahıstan

yaklaşık 8 gram uyuşturucu maddesi ele geçirilerek şüpheli şahıslar hakkında Uyuşturucu Madde

Bulundurmak ve Kullanmak Suçu’ndan adli işlem başlatılmış,

Ayrıca “Kaçakçılık Kanunu’na Muhalefet” suçu kapsamında yapılan denetim ve

kontrollerde, 2 şüpheli şahıstan toplam 1765 litre gümrük kaçağı akaryakıt ele geçirilmiş olup

şüpheli şahıslar tamamlanan adli işlemlerin ardından serbest bırakılmıştır.

Uyuşturucu ve uyarıcı madde ticareti yapan, nakleden, bu suçları işleyerek ekonomik ve

haksız kazanç elde eden, ticaretini yapmaya çalıştıkları uyuşturucu ve uyarıcı maddeleri

pazarlamaya çalışmak suretiyle geleceğimiz olan çocuklarımızı ve gençlerimizi zehirlemeye ve

hayattan koparmaya çalışan suç örgütleri, örgüt üyeleri, sokak satıcıları, maddeleri temin eden ve

nakleden veya bu suça her ne sebep olur ise iştirak eden şüpheliler ile Müdürlüğümüz tarafından en

etkin şekilde ve kararlılıkla mücadeleye devam edilecektir.

Uyuşturucu madde kullanan / kullandıran veya satan şüpheli şahısların yakalanabilmesi ve

adli mercilere teslim edilmesi için Polis İmdat (155) Hattı’nı ve 24 saat görev yapan tüm

ekiplerimize gerekli ihbarların yerinde ve zamanında yapılmasını bekliyoruz.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

(Kaynak) www.igdir.pol.tr

YORUMLAR

  • 0 Yorum