Üniversitemiz İş Sağlığı ve Güvenliği Tezli-Tezsiz Yüksek Lisans Programına İlk Defa Öğrenci Alımı Başladı

Üniversitemiz İş Sağlığı ve Güvenliği Tezli-Tezsiz Yüksek Lisans Programına İlk Defa Öğrenci Alımı Başladı Iğdır Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü bünyesinde 2018-2019 Akademik Yılı Güz yarıyılında İş Sağlığı ve Güvenliği tezli-tezsiz yüksek lisans programına ilk defa öğrenci alımı başlad

21 Haziran 2018 - 16:25
Üniversitemiz İş Sağlığı ve Güvenliği Tezli-Tezsiz Yüksek Lisans Programına İlk Defa

Öğrenci Alımı Başladı

Iğdır Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü bünyesinde 2018-2019 Akademik Yılı Güz

yarıyılında İş Sağlığı ve Güvenliği tezli-tezsiz yüksek lisans programına ilk defa öğrenci alımı

başladı. İş Sağlığı ve Güvenliği tezli örgün öğretime ilk defa ALES sayısal puan türünde 5

öğrenci, tezsiz yüksek lisans ikinci öğretime 100 öğrenci olmak üzere toplam 105 öğrenci

alınacak. Programa başvuru yapmak için ise lisans mezunu olmak yeterli.

İş Sağlığı ve Güvenliği Tezli Yüksek Lisans Örgün ve Tezsiz Yüksek Lisans İkinci Öğretime

başvurular 20 Haziran 2018 tarihinden itibaren 15 (On beş) gün içerisinde Sağlık Bilimleri

Enstitüsü web sayfasından online yapılacaktır. Posta ile yapılan başvurular kabul

edilmeyecektir.

Başvuru yapacak öğrenciler, başvuru işlemleri, kayıt başvuruları ile ilgili Sağlık Bilimleri

Enstitüsü web sayfasında duyurularda belirtilen “İş Sağlığı ve Güvenliği Yüksek Lisans

Başvuru Rehberi” takip edilebilirler.

YORUMLAR

  • 0 Yorum