Sınırda Sınırsız Hizmet İçin YEŞİL İLETİŞİM MERKEZİ (Y.İ.M.)

Sınırda Sınırsız Hizmet İçin YEŞİL İLETİŞİM MERKEZİ (Y.İ.M.) İl Müdürlüğümüz Bünyesinde Kurulmuştur.    Bakanlığımızın vatandaşlara daha iyi ve hızlı hizmet verebilmesi amacıyla başlattığı proje kapsamında İl Müdürlüğümüz bünyesinde kurulan YEŞİL İLETİŞİM MERKEZİ (Y.İ.M.) hizmet vermeye başlamıştır. Vatandaşlarımız (0476) 227 67 04 – 0476 227 43 06 numaralı telefonlarımızla iletişime geçebilecekleri gibi bireysel olarak ta Merkezimize gelerek, İmar, Çevre, Kentsel Dönüşüm ve Yapı De

Sınırda Sınırsız Hizmet İçin YEŞİL İLETİŞİM MERKEZİ (Y.İ.M.)
02 Haziran 2015 - 04:00
Sınırda Sınırsız Hizmet İçin YEŞİL İLETİŞİM MERKEZİ (Y.İ.M.) İl Müdürlüğümüz 

Bünyesinde Kurulmuştur.

   Bakanlığımızın vatandaşlara daha iyi ve hızlı hizmet verebilmesi amacıyla başlattığı 

proje kapsamında İl Müdürlüğümüz bünyesinde kurulan YEŞİL İLETİŞİM MERKEZİ 

(Y.İ.M.) hizmet vermeye başlamıştır. 

Vatandaşlarımız (0476) 227 67 04 – 0476 227 43 06 numaralı telefonlarımızla 

iletişime geçebilecekleri gibi bireysel olarak ta Merkezimize gelerek, İmar, Çevre, Kentsel 

Dönüşüm ve Yapı Denetimi konularında şikâyet bildirimi veya ihbar da bulunabilmenin 

yanında bilgi taleplerine cevap bulacaklardır. Telefonla ya da bireysel olarak yapılan 

başvurularda güler yüzle yaklaşmak, talepleri anlamak ve sorunlara hızlı çözüm bularak 

neticeye gitmek en temel amaç olacaktır. 

İl Müdürlüğü olarak faaliyet alanımıza giren tüm konularda vatandaşlarımıza hizmet 

edilmeye çalışılmaktadır ancak çeşitli gerekçelerle bireysel olarak bizlere ulaşamayanlar 

Merkezimizden hizmet alabileceklerdir. İl Müdürlüğümüzü tanıyan ve ziyaret eden 

vatandaşlarımıza kapılarımız her zaman açık olup evinde, işyerinde, sokakta yani hayatın 

içinde olan vatandaşlarımızda merkezimize telefonla başvuruda bulunarak bizlere rahatlıkla 

ulaşacak, kayıt işlemlerinde başvuru sahibinin iletişim bilgileri de alınacak ve işlemler 

tamamlandığında kendilerine geri dönüş yapılacaktır. Yaşlı ve Engelli vatandaşlarımız 

içinde kolaylık sağlayacak olan merkezimiz sayesinde İl Müdürlüğümüz ve tüm Iğdırlılar 

arasında iletişim köprüsü kurulmuş olacaktır.

Sınırda Sınırsız Hizmet sloganıyla yola çıkarak oluşturulan merkezimize gelen 

vatandaşlarımız kamu hizmetlerini alırken vakit kaybetmemek adına kendi ofis 

ortamındaymış gibi personelimiz refakatinde bilgisayar, faks, internet, mail, yazıcı vb. 

iletişim araçlarımızdan ücretsiz faydalanarak zaman kazanacaktır. 

İl Müdürlüğümüz giriş kısmında bulunan Merkezimiz ve Misafir Bekleme Salonumuza 

ait düzenlemeler 20.05.2015 tarihinde tamamlanmıştır. Salonumuzda 6 kişilik bekleme ve 

dinlenme koltukları ile birlikte televizyon ünitemiz bulunmakta olup misafirlerimiz için 

dinlenebilecekleri nezih bir ortam oluşturulmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum