ŞEHİTLİKLERİMİZ VE OKUL BAHÇELERİMİZ İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜNÜNÜ YETİŞTİRDİĞİ ÇİÇEKLERLE SÜSLENİYOR
ŞEHİTLİKLERİMİZ VE OKUL BAHÇELERİMİZ İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜNÜNÜ YETİŞTİRDİĞİ ÇİÇEKLERLE SÜSLENİYOR İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından 3 yıl önce kurulan ve kurulduğu günden beri şehrimize ilkleri yaşatarak sebze ve süs bitkisi yetiştiriciliğ
09 Nisan 2020 - 11:02
ŞEHİTLİKLERİMİZ VE OKUL BAHÇELERİMİZ İL TARIM VE ORMAN
MÜDÜRLÜĞÜNÜNÜ YETİŞTİRDİĞİ ÇİÇEKLERLE SÜSLENİYOR
İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından 3 yıl önce kurulan ve kurulduğu günden
beri şehrimize ilkleri yaşatarak sebze ve süs bitkisi yetiştiriciliğinde çiftçilerimize öncülük
eden, seralarımızda yetiştirilen çiçekler baharın gelişi ile İlimizdeki Şehitliklerimizin ve
Okullarımızın bahçelerini süslemeye başladı.
İl Tarım ve Orman Müdürü Özkan YOLCU’nun talimatları doğrultusunda
Kurumumuz personellerinin çalışmaları sonucunda yetiştirilen mevsimlik süs bitkilerinden
Şehit Mehmet Çavuş Anıt Mezarının çevre düzenlemesinde kullanıldı. Ayrıca ürettiğimiz
çiçekler bahçesi olan birçok kurumumuzun ve özelliklede Okullarımızın bahçelerini
süslemeye devam ediyor.
MÜDÜRLÜĞÜNÜNÜ YETİŞTİRDİĞİ ÇİÇEKLERLE SÜSLENİYOR
İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından 3 yıl önce kurulan ve kurulduğu günden
beri şehrimize ilkleri yaşatarak sebze ve süs bitkisi yetiştiriciliğinde çiftçilerimize öncülük
eden, seralarımızda yetiştirilen çiçekler baharın gelişi ile İlimizdeki Şehitliklerimizin ve
Okullarımızın bahçelerini süslemeye başladı.
İl Tarım ve Orman Müdürü Özkan YOLCU’nun talimatları doğrultusunda
Kurumumuz personellerinin çalışmaları sonucunda yetiştirilen mevsimlik süs bitkilerinden
Şehit Mehmet Çavuş Anıt Mezarının çevre düzenlemesinde kullanıldı. Ayrıca ürettiğimiz
çiçekler bahçesi olan birçok kurumumuzun ve özelliklede Okullarımızın bahçelerini
süslemeye devam ediyor.







YORUMLAR