ŞEHİTLİKLERİMİZ VE OKUL BAHÇELERİMİZ İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜNÜNÜ YETİŞTİRDİĞİ ÇİÇEKLERLE SÜSLENİYOR

ŞEHİTLİKLERİMİZ VE OKUL BAHÇELERİMİZ İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜNÜNÜ YETİŞTİRDİĞİ ÇİÇEKLERLE SÜSLENİYOR İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından 3 yıl önce kurulan ve kurulduğu günden beri şehrimize ilkleri yaşatarak sebze ve süs bitkisi yetiştiriciliğ

ŞEHİTLİKLERİMİZ VE OKUL BAHÇELERİMİZ İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜNÜNÜ YETİŞTİRDİĞİ ÇİÇEKLERLE SÜSLENİYOR
09 Nisan 2020 - 11:02
ŞEHİTLİKLERİMİZ VE OKUL BAHÇELERİMİZ İL TARIM VE ORMAN

MÜDÜRLÜĞÜNÜNÜ YETİŞTİRDİĞİ ÇİÇEKLERLE SÜSLENİYOR

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından 3 yıl önce kurulan ve kurulduğu günden

beri şehrimize ilkleri yaşatarak sebze ve süs bitkisi yetiştiriciliğinde çiftçilerimize öncülük

eden, seralarımızda yetiştirilen çiçekler baharın gelişi ile İlimizdeki Şehitliklerimizin ve

Okullarımızın bahçelerini süslemeye başladı.

İl Tarım ve Orman Müdürü Özkan YOLCU’nun talimatları doğrultusunda

Kurumumuz personellerinin çalışmaları sonucunda yetiştirilen mevsimlik süs bitkilerinden

Şehit Mehmet Çavuş Anıt Mezarının çevre düzenlemesinde kullanıldı. Ayrıca ürettiğimiz

çiçekler bahçesi olan birçok kurumumuzun ve özelliklede Okullarımızın bahçelerini

süslemeye devam ediyor.

YORUMLAR

  • 0 Yorum