Rektör Alma Öğrenci Evinde İftar Açtı
Rektör Alma Öğrenci Evinde İftar Açtı Iğdır Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Hakkı Alma, iftarda öğrenci evine misafir oldu. İftarını öğren
15 Mayıs 2019 - 05:59
Rektör Alma Öğrenci Evinde İftar Açtı
Iğdır Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Hakkı Alma, iftarda öğrenci evine misafir oldu.
İftarını öğrencilerle birlikte açan Rektör Alma, öğrencilerin şehrimiz ve üniversitemiz
hakkındaki görüşlerini dinledi.
Rektör Alma, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Selahattin Çelebi ve Fen Edebiyat Fakültesi Dekan
Vekili Prof. Dr. Ahmet Zafer Tel ile birlikte üniversitemizde okuyan öğrencilerin kaldığı evi
ziyaret etti. İftarını öğrencilerle birlikte açan Rektör Alma, gençlerle uzun süre sohbet etti.
“Öğrenci merkezli bir üniversiteyiz”
Iğdır Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Hakkı Alma, iftar programlarına bir yenisini
daha ekledi. Rektör Alma’nın bu seferki durağı üniversitemizde okuyan öğrencilerin kaldığı
evler oldu. İftarı üniversitelilerle açan Alma, öğrencilerin taleplerini önemsediklerini ve fırsat
buldukça ziyaretlere devam edeceklerini söyleyerek, “iftarımızı öğrencilerimle açmak beni
ziyadesiyle mutlu etti. Bu vesilesiyle öğrencilerimizle bir araya gelip muhabbet etme fırsatı
bulduk. Onların dertlerine ortak olduk. Biz öğrenci merkezli bir üniversiteyiz. Onların
istekleri bizim için çok önemli.” şeklinde konuştu.
Rektör Alma’nın kendilerini ziyaret etmelerinden ötürü çok mutlu olduklarını ifade eden
öğrenciler, Iğdır Üniversitesi hakkındaki görüşlerini Rektör Alma’ya anlatma fırsatı buldular.
Öğrenciler, iftar sonrasında hatıra fotoğrafı çekmeyi de ihmal etmediler.
Iğdır Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Hakkı Alma, iftarda öğrenci evine misafir oldu.
İftarını öğrencilerle birlikte açan Rektör Alma, öğrencilerin şehrimiz ve üniversitemiz
hakkındaki görüşlerini dinledi.
Rektör Alma, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Selahattin Çelebi ve Fen Edebiyat Fakültesi Dekan
Vekili Prof. Dr. Ahmet Zafer Tel ile birlikte üniversitemizde okuyan öğrencilerin kaldığı evi
ziyaret etti. İftarını öğrencilerle birlikte açan Rektör Alma, gençlerle uzun süre sohbet etti.
“Öğrenci merkezli bir üniversiteyiz”
Iğdır Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Hakkı Alma, iftar programlarına bir yenisini
daha ekledi. Rektör Alma’nın bu seferki durağı üniversitemizde okuyan öğrencilerin kaldığı
evler oldu. İftarı üniversitelilerle açan Alma, öğrencilerin taleplerini önemsediklerini ve fırsat
buldukça ziyaretlere devam edeceklerini söyleyerek, “iftarımızı öğrencilerimle açmak beni
ziyadesiyle mutlu etti. Bu vesilesiyle öğrencilerimizle bir araya gelip muhabbet etme fırsatı
bulduk. Onların dertlerine ortak olduk. Biz öğrenci merkezli bir üniversiteyiz. Onların
istekleri bizim için çok önemli.” şeklinde konuştu.
Rektör Alma’nın kendilerini ziyaret etmelerinden ötürü çok mutlu olduklarını ifade eden
öğrenciler, Iğdır Üniversitesi hakkındaki görüşlerini Rektör Alma’ya anlatma fırsatı buldular.
Öğrenciler, iftar sonrasında hatıra fotoğrafı çekmeyi de ihmal etmediler.







YORUMLAR