NAHCİVAN ÖZERK CUMHURİYETİNE CANLI HAYVAN İHRACATI YAPILDI
İLİMİZDEN NAHCİVAN ÖZERK CUMHURİYETİNE İKİNCİ KEZ CANLI HAYVAN İHRACATI YAPILDI İlimiz ve Ülkemiz ekonomisine büyük katkı sağlayacak olan hayvan ihracatı 2. Kez Nahcivan Özerk Cumhuriyetine yapıldı. İlimizde canlı hayvan ihracatının yaygınlaşması
26 Kasım 2018 - 13:04
İLİMİZDEN NAHCİVAN ÖZERK CUMHURİYETİNE İKİNCİ KEZ
CANLI HAYVAN İHRACATI YAPILDI
İlimiz ve Ülkemiz ekonomisine büyük katkı sağlayacak olan hayvan ihracatı 2. Kez
Nahcivan Özerk Cumhuriyetine yapıldı. İlimizde canlı hayvan ihracatının yaygınlaşması
hayvancılığımızın istenilen seviyelere gelmesi bakımından olmazsa olmaz gerçeklerden
birisidir.
İlimizin tarımsal ve hayvansal ekonomisi için çok önemli olan sınır ticaretinin ilk
adımlarını oluşturan küçükbaş hayvan ihracatı birincide olduğu gibi ikincisi de Nahcivan
Özerk Cumhuriyetine yapıldı. Gümrükleme alanında sevkiyat işlemlerinde bulunan ve
sevkiyatın aşamalarını takip eden İl Tarım ve Orman Müdürü Özkan YOLCU; “Sınır ticareti
yaparak hayvancılığımızı geliştirelim Ülkemize döviz girdisi sağlayarak ekonomimizi
güçlendirelim. Bu sınır ticaretini yapan firmamıza başarılar diliyorum. Yapılan sınır
ticaretlerinin örnek teşkil etmesi ve yaygınlaşması için çaba sarf etmeliyiz. İl Tarım ve Orman
Müdürlüğü olarak ta çaba sarf etmekteyiz. Ekonomimizin temelini oluşturan tarım ve
hayvancılığın yaygınlaşması ürettiklerimizi hak eden değerden satabilmemize bağlıdır” dedi.
CANLI HAYVAN İHRACATI YAPILDI
İlimiz ve Ülkemiz ekonomisine büyük katkı sağlayacak olan hayvan ihracatı 2. Kez
Nahcivan Özerk Cumhuriyetine yapıldı. İlimizde canlı hayvan ihracatının yaygınlaşması
hayvancılığımızın istenilen seviyelere gelmesi bakımından olmazsa olmaz gerçeklerden
birisidir.
İlimizin tarımsal ve hayvansal ekonomisi için çok önemli olan sınır ticaretinin ilk
adımlarını oluşturan küçükbaş hayvan ihracatı birincide olduğu gibi ikincisi de Nahcivan
Özerk Cumhuriyetine yapıldı. Gümrükleme alanında sevkiyat işlemlerinde bulunan ve
sevkiyatın aşamalarını takip eden İl Tarım ve Orman Müdürü Özkan YOLCU; “Sınır ticareti
yaparak hayvancılığımızı geliştirelim Ülkemize döviz girdisi sağlayarak ekonomimizi
güçlendirelim. Bu sınır ticaretini yapan firmamıza başarılar diliyorum. Yapılan sınır
ticaretlerinin örnek teşkil etmesi ve yaygınlaşması için çaba sarf etmeliyiz. İl Tarım ve Orman
Müdürlüğü olarak ta çaba sarf etmekteyiz. Ekonomimizin temelini oluşturan tarım ve
hayvancılığın yaygınlaşması ürettiklerimizi hak eden değerden satabilmemize bağlıdır” dedi.







YORUMLAR