MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ SAYIN HAKAN GÖNEN'NİN 2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. YARIYIL MESAJI

MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ SAYIN HAKAN GÖNEN’NİN 2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. YARIYIL MESAJI 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı 1. yarıyılı 22 Ocak 2021 Cuma günü sona erecek olup, öğretmen ve öğrencilerimiz ara tatil ile beraber üç haftalık tatile gireceklerdir.

MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ SAYIN HAKAN GÖNEN'NİN 2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. YARIYIL MESAJI
22 Ocak 2021 - 11:41
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ SAYIN HAKAN GÖNEN’NİN

2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. YARIYIL MESAJI

2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı 1. yarıyılı 22 Ocak 2021 Cuma günü sona erecek olup,

öğretmen ve öğrencilerimiz ara tatil ile beraber üç haftalık tatile gireceklerdir. Geride

bıraktığımız dönemi, Bakanlığımızın planlaması, Müdürlüğümüzün koordinasyonunda

öğretmenlerimiz ve okul yöneticilerimizin üstün gayretleriyle uzaktan eğitim sürecini en

güzel şekilde geçirdik.

Değerli Yönetici ve Öğretmen Arkadaşlarım,

Sizler bir neslin yetiştirilmesinde önderlik yapan kişilersiniz aynı zamanda birer rol

modelsiniz. Öğrenciyle birebir göz teması kuran, gönül birliği sağlayan, çocukların ve

gençlerin kendisine örnek aldığı eğitim öncülerisiniz. Geleceğin "Büyük Türkiye'si" sizlerin

gayretleriyle şekillenmektedir. Bilimin ve teknolojinin her alanda hızla yenilendiği

günümüzde sizlerin de her alanda donanımlı olmak için alanınızla ilgili çalışmalarınız büyük

önem arz etmektedir. İçinde bulunduğumuz bu salgın sürecinde gösterdiğiniz

fedakârlıklarınızı can-ı gönülden kutluyor, sağlıklı, mutlu bir tatil dönemi geçirmenizi

diliyorum.

Sevgili Öğrenciler,

Sizlere olan özlemimizi yeni eğitim ve öğretim dönemine saklıyoruz. Büyük bir azim ve

gayretle elinizden gelenin en iyisini yapabilmek için çalıştınız. Sizlerden beklentimiz iyi

yetişmiş, dünyayı tanıyan, kendine güvenen, araştıran, sorgulayan; milli ve manevi

değerlerine bağlı bir insan olmanızdır. Bu tatil sürecini dinlenerek ve kitap okuyarak

geçirmeniz 2. Döneme daha güzel başlamanızı sağlayacaktır.

Saygıdeğer Veliler, 

Siz velilerimizin, öğrencilerimizin geleceğine yönelik taşıdığınız kaygılarını çok iyi

anlıyoruz. Sizlerin duygularınızı kontrol edebilmeniz hem öğrencilerimize güç verecek hem

de yersiz kaygılarının önüne geçecektir. Sizlerden beklentimiz eğitim-öğretim hayatı boyunca

olduğu gibi sınav dönemlerinde de öğrencilerimizin en büyük destekçileri olmanızdır. Bu zor

süreçte verdiğiniz emeklerden dolayı ve çocuklarımızın kendilerine, çevresine, ülkesine ve

insanlığa yararlı bireyler olarak yetişmelerinde gösterdiğiniz çabalarınız için sizlere teşekkür

ediyorum.  

Tüm bu duygu ve düşüncelerle 2. Dönemde öğretmenlerimiz ve öğrencilerimizin cıvıltıları

içerisinde yine bir arada olacağımız sağlıklı günlerde buluşmak üzere iyi tatiller diliyorum.

Hakan GÖNEN

Milli Eğitim Müdürü

YORUMLAR

  • 0 Yorum