MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ SAYIN HAKAN GÖNEN'NİN 2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. YARIYIL MESAJI
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ SAYIN HAKAN GÖNEN’NİN 2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. YARIYIL MESAJI 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı 1. yarıyılı 22 Ocak 2021 Cuma günü sona erecek olup, öğretmen ve öğrencilerimiz ara tatil ile beraber üç haftalık tatile gireceklerdir.
22 Ocak 2021 - 11:41
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ SAYIN HAKAN GÖNEN’NİN
2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. YARIYIL MESAJI
2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı 1. yarıyılı 22 Ocak 2021 Cuma günü sona erecek olup,
öğretmen ve öğrencilerimiz ara tatil ile beraber üç haftalık tatile gireceklerdir. Geride
bıraktığımız dönemi, Bakanlığımızın planlaması, Müdürlüğümüzün koordinasyonunda
öğretmenlerimiz ve okul yöneticilerimizin üstün gayretleriyle uzaktan eğitim sürecini en
güzel şekilde geçirdik.
Değerli Yönetici ve Öğretmen Arkadaşlarım,
Sizler bir neslin yetiştirilmesinde önderlik yapan kişilersiniz aynı zamanda birer rol
modelsiniz. Öğrenciyle birebir göz teması kuran, gönül birliği sağlayan, çocukların ve
gençlerin kendisine örnek aldığı eğitim öncülerisiniz. Geleceğin "Büyük Türkiye'si" sizlerin
gayretleriyle şekillenmektedir. Bilimin ve teknolojinin her alanda hızla yenilendiği
günümüzde sizlerin de her alanda donanımlı olmak için alanınızla ilgili çalışmalarınız büyük
önem arz etmektedir. İçinde bulunduğumuz bu salgın sürecinde gösterdiğiniz
fedakârlıklarınızı can-ı gönülden kutluyor, sağlıklı, mutlu bir tatil dönemi geçirmenizi
diliyorum.
Sevgili Öğrenciler,
Sizlere olan özlemimizi yeni eğitim ve öğretim dönemine saklıyoruz. Büyük bir azim ve
gayretle elinizden gelenin en iyisini yapabilmek için çalıştınız. Sizlerden beklentimiz iyi
yetişmiş, dünyayı tanıyan, kendine güvenen, araştıran, sorgulayan; milli ve manevi
değerlerine bağlı bir insan olmanızdır. Bu tatil sürecini dinlenerek ve kitap okuyarak
geçirmeniz 2. Döneme daha güzel başlamanızı sağlayacaktır.
Saygıdeğer Veliler,
Siz velilerimizin, öğrencilerimizin geleceğine yönelik taşıdığınız kaygılarını çok iyi
anlıyoruz. Sizlerin duygularınızı kontrol edebilmeniz hem öğrencilerimize güç verecek hem
de yersiz kaygılarının önüne geçecektir. Sizlerden beklentimiz eğitim-öğretim hayatı boyunca
olduğu gibi sınav dönemlerinde de öğrencilerimizin en büyük destekçileri olmanızdır. Bu zor
süreçte verdiğiniz emeklerden dolayı ve çocuklarımızın kendilerine, çevresine, ülkesine ve
insanlığa yararlı bireyler olarak yetişmelerinde gösterdiğiniz çabalarınız için sizlere teşekkür
ediyorum.
Tüm bu duygu ve düşüncelerle 2. Dönemde öğretmenlerimiz ve öğrencilerimizin cıvıltıları
içerisinde yine bir arada olacağımız sağlıklı günlerde buluşmak üzere iyi tatiller diliyorum.
Hakan GÖNEN
Milli Eğitim Müdürü
2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. YARIYIL MESAJI
2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı 1. yarıyılı 22 Ocak 2021 Cuma günü sona erecek olup,
öğretmen ve öğrencilerimiz ara tatil ile beraber üç haftalık tatile gireceklerdir. Geride
bıraktığımız dönemi, Bakanlığımızın planlaması, Müdürlüğümüzün koordinasyonunda
öğretmenlerimiz ve okul yöneticilerimizin üstün gayretleriyle uzaktan eğitim sürecini en
güzel şekilde geçirdik.
Değerli Yönetici ve Öğretmen Arkadaşlarım,
Sizler bir neslin yetiştirilmesinde önderlik yapan kişilersiniz aynı zamanda birer rol
modelsiniz. Öğrenciyle birebir göz teması kuran, gönül birliği sağlayan, çocukların ve
gençlerin kendisine örnek aldığı eğitim öncülerisiniz. Geleceğin "Büyük Türkiye'si" sizlerin
gayretleriyle şekillenmektedir. Bilimin ve teknolojinin her alanda hızla yenilendiği
günümüzde sizlerin de her alanda donanımlı olmak için alanınızla ilgili çalışmalarınız büyük
önem arz etmektedir. İçinde bulunduğumuz bu salgın sürecinde gösterdiğiniz
fedakârlıklarınızı can-ı gönülden kutluyor, sağlıklı, mutlu bir tatil dönemi geçirmenizi
diliyorum.
Sevgili Öğrenciler,
Sizlere olan özlemimizi yeni eğitim ve öğretim dönemine saklıyoruz. Büyük bir azim ve
gayretle elinizden gelenin en iyisini yapabilmek için çalıştınız. Sizlerden beklentimiz iyi
yetişmiş, dünyayı tanıyan, kendine güvenen, araştıran, sorgulayan; milli ve manevi
değerlerine bağlı bir insan olmanızdır. Bu tatil sürecini dinlenerek ve kitap okuyarak
geçirmeniz 2. Döneme daha güzel başlamanızı sağlayacaktır.
Saygıdeğer Veliler,
Siz velilerimizin, öğrencilerimizin geleceğine yönelik taşıdığınız kaygılarını çok iyi
anlıyoruz. Sizlerin duygularınızı kontrol edebilmeniz hem öğrencilerimize güç verecek hem
de yersiz kaygılarının önüne geçecektir. Sizlerden beklentimiz eğitim-öğretim hayatı boyunca
olduğu gibi sınav dönemlerinde de öğrencilerimizin en büyük destekçileri olmanızdır. Bu zor
süreçte verdiğiniz emeklerden dolayı ve çocuklarımızın kendilerine, çevresine, ülkesine ve
insanlığa yararlı bireyler olarak yetişmelerinde gösterdiğiniz çabalarınız için sizlere teşekkür
ediyorum.
Tüm bu duygu ve düşüncelerle 2. Dönemde öğretmenlerimiz ve öğrencilerimizin cıvıltıları
içerisinde yine bir arada olacağımız sağlıklı günlerde buluşmak üzere iyi tatiller diliyorum.
Hakan GÖNEN
Milli Eğitim Müdürü







YORUMLAR