MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ VALİMİZİ ZİYARET ETTİ

MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ VALİMİZİ ZİYARET ETTİ Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu Müdürü Ali Şahin, okul ö

MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ VALİMİZİ ZİYARET ETTİ
13 Şubat 2018 - 14:18
MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ VALİMİZİ ZİYARET ETTİ

Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu Müdürü Ali Şahin, okul öğretmenleri ve öğrencileriyle birlikte Valimiz Sn. Enver Ünlü'yü makamında ziyaret etti.

Okul Müdürü Ali Şahin, Valimize renkli resim çizimi çalışmasıyla hazırlanan portesini takdim etti. 

Valimiz ziyarette öğrencilerle bir süre sohbet ederek; paylaşmanın, dürüstlüğün ve komşuluk ilişkilerinin önemine değindi.

Valimiz daha sonra öğrencilere çeşitli kitaplar hediye edip, derslerinde başarılar diledi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum