İlk defa Iğdır Belediyesinin hoparlöründen İstiklal Marşı seslendirildi

İlk defa Iğdır Belediyesinin hoparlöründen İstiklal Marşı seslendirildi İlk defa Iğdır Valisi ve Belediye Başkan Vekili Enver Ünlü'nün talimatıyla belediye hoparlöründen İstiklal Marşı okunarak şehir merkezinin her yerinde dinlendi.

İlk defa Iğdır Belediyesinin hoparlöründen İstiklal Marşı seslendirildi
20 Mayıs 2020 - 10:14
İlk defa Iğdır Belediyesinin hoparlöründen İstiklal Marşı seslendirildi

            İlk defa   Iğdır Valisi ve Belediye Başkan Vekili Enver Ünlü'nün talimatıyla belediye hoparlöründen İstiklal Marşı okunarak şehir merkezinin her yerinde dinlendi.

           Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın çağrısı üzerine, tüm Türkiye'de olduğu gibi Iğdır'da da saatler 19: 19'u gösterirken balkonlardan İstiklal Marşı seslendirildi.

          Vali ve Belediye Başkan Vekili Ünlü, etkinlikler kapsamında belediye hoparlöründen İstiklal Marşı seslendirilmesi talimatı verdi. Bunun üzerine Vali Yardımcısı Aydın Börü, Gençlik ve Spor Müdürü Gökhan Yavaşer, milli sporcular ve polisler, ellerine Türk Bayrağı alıp Iğdır Belediyesi önündeki Atatürk büstünün bulunduğu alanda toplandı.

Saat 19: 19'u gösterince belediyenin duyuru hoparlöründen okunan İstiklal Marşı'na il merkezinde duyulan her yerde insanlar saygı duruşunda bulundu.

Valilik bu anı dron çekimiyle yaparak Valilik ve belediyenin sosyal medya hesabından paylaştı.

 Öte yandan, belediye binası ve çevresi Türk bayrakları ve Atatürk resimleriyle donatıldığı görüldü.

Bilindiği gibi  HDP'li Iğdır Belediye Başkanı Yaşar Akkuş, İçişleri Bakanlığınca görevinden uzaklaştırılmış, daha sonra "terör örgütü üyesi olmak" suçundan tutuklanmıştı.Bakanlık, Iğdır Valisi Enver Ünlü'yü Iğdır Belediye Başkan Vekili olarak görevlendirmişti.

YORUMLAR

  • 0 Yorum