İl Özel İdaresi Çalışanları, Zübeyde Hanım Bulvarında Devam Eden Demokrasi Nöbetine Destek Verdi.

İl Özel İdaresi Çalışanları, Zübeyde Hanım Bulvarında Devam Eden Demokrasi Nöbetine Destek Verdi. İlimiz Zübeyde Hanım Bulvarı Valilik binası önü ’de demokrasiye sahip çıkmak amacı ile düzenlenen “DEMOKRASİ NÖBETİ” Iğdır İl Özel İdaresi organizasyonunda Iğdır halkının katılımıyla gerçekleşti Demokrasiye vurulmak istenen darbeye karşı Iğdır İl Özel İdaresi çalışanları aileleriyle birlikte 20 gündür devam ettikleri demokrasi nöbetine destek vermek amacıyla İl Özel İdaresi binası önünd

İl Özel İdaresi Çalışanları, Zübeyde Hanım Bulvarında Devam Eden Demokrasi Nöbetine Destek Verdi.
07 Ağustos 2016 - 08:58
İl Özel İdaresi Çalışanları, Zübeyde Hanım Bulvarında Devam Eden Demokrasi Nöbetine Destek Verdi.

   İlimiz Zübeyde Hanım Bulvarı  Valilik binası önü ’de demokrasiye sahip çıkmak amacı ile düzenlenen  “DEMOKRASİ NÖBETİ” Iğdır İl Özel İdaresi organizasyonunda Iğdır halkının katılımıyla gerçekleşti

       Demokrasiye vurulmak istenen darbeye karşı Iğdır İl Özel İdaresi çalışanları aileleriyle birlikte 20 gündür devam ettikleri demokrasi nöbetine destek vermek amacıyla İl Özel İdaresi binası önünde toplandılar.  Zübeyde hanım Bulvarında bulunan Valilik binası önüne coşkulu bir kalabalıkla yürüyen İl Özel İdaresi Çalışanları demokrasi nöbetine vatandaşlarla birlikte destek verdiler. Zübeyde Hanım Bulvarında  toplanan Iğdır İl Özel İdaresi çalışanları ve  vatandaşlar birlik ve beraberlik isterken darbeye karşı olduklarını dile getirdiler.

    Demokrasi nöbetleriyle vatandaşların Türkiye üzerinde oynanan oyunları bozduğunu belirten İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Ferhat Akkuş “İl Özel İdaresi Çalışanları da ilk günden beri Demokrasi Nöbetine  katılımı sağlayarak darbecilerin milli iradeyi ele geçirmesine karşı tepkilerini dile getirmişlerdir. Bu vesileyle bu süreçten sonra inşallah cenabı hakkın  böyle bir musibeti böyle bir belayı  milletimize göstermemesini  niyaz ediyorum” dedi.

    Özel İdare çalışanları ve  vatandaşlar  ellerinde Türk Bayraklarıyla gecenin ilerleyen saatlerine kadar meydandan ayrılmadı. “Demokrasi Nöbeti” tutan Iğdır İl Özel İdaresi çalışanları vatandaşlarla birlikte şehitler için dua ettiler.  

      Perşembe günü 21.00’da yapılan mitingde  İl Özel İdaresi tarafından binlerce bayrak ve tüm katılanlara yemek dağıtarak vatandaşların demokrasi nöbetine destek oldu.

 

YORUMLAR

  • 0 Yorum