İL EMNİYET MÜDÜRÜMÜZ SAYIN HÜSEYİN GÖLLÜCE'NİN 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

İL EMNİYET MÜDÜRÜMÜZ SAYIN HÜSEYİN GÖLLÜCE’NİN 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLAMA MESAJI 23 Nisan 1920 tarihi; istiklal mücadelemizin sürdürüldüğü en zorlu, en buhranlı günlerde doğan Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin; milli birliğimiz

İL EMNİYET MÜDÜRÜMÜZ SAYIN HÜSEYİN GÖLLÜCE'NİN 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLAMA MESAJI
23 Nisan 2020 - 17:33
İL EMNİYET MÜDÜRÜMÜZ SAYIN HÜSEYİN GÖLLÜCE’NİN 23 NİSAN ULUSAL

EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

23 Nisan 1920 tarihi; istiklal mücadelemizin sürdürüldüğü en zorlu, en buhranlı

günlerde doğan Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin; milli birliğimizin, milli mutabakatımızın,

milli egemenliğimizin tecelligahıdır. İstiklal Mücadelemiz, ülkemizin o an içinde bulunduğu

her türlü olumsuz şartlara rağmen,  ilk meclisimizin ortaya koyduğu "Hâkimiyet kayıtsız

şartsız milletindir" şiarı sayesinde kazanılmıştır.

Milletimizin aydınlık geleceğini omuzlarında yükseltecek, geleceğimizin teminatı olan

çocuklarımızın, kalpleri vatan ve millet sevgisiyle dolu, Çağdaş ve Demokratik

toplumumuzun her alanındaki gelişimine, atılımına öncülük yapacak, görev ve

sorumluluklarına yürekten bağlı, çağın gereklerine uygun donanımlı ve yetenekli insanlar

olarak yetişmesi en büyük temennimizdir.

Milli iradenin hakim olduğu bu anlamlı günde, bize bu bayramı hediye eden

Cumhuriyetinin kurucusu, Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere, Kurtuluş

Savaşımızın tüm kahramanlarını, vatan uğruna canlarını feda eden aziz şehitlerimizi ve

gazilerimizi bir kez daha rahmetle ve şükranla anarken, yüce milletimiz için tarihi bir değer

taşıyan, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramının 100. sene-i devriyesini kutluyor,

varlıklarıyla hayatımıza neşe katan bütün dünya çocuklarına, barış ve mutluluk getirmesini

canı gönülden diliyorum.

NİCE 100 YILLARA TÜRKİYEM…

Hüseyin GÖLLÜCE

İl Emniyet Müdürü

1.Sınıf Emniyet Müdürü

YORUMLAR

  • 0 Yorum