İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ ASAYİŞ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNCE ÖĞRENCİLERE İLETİŞİM YOLU İLE DOLANDIRICILIK SEMİNERİ VERİLDİ

İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ ASAYİŞ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNCE ÖĞRENCİLERE İLETİŞİM YOLU İLE DOLANDIRICILIK SEMİNERİ VERİLDİ 21 12.2015 tarihinde İl Emniyet Müdürlüğümüz Asayiş Şube Müdürlüğü görevlilerince son günlerde artış gösteren İletişim Yolu ile Dolandırıcılık suçlarının önlenmesi ve toplumun harekete geçirilerek özellikle vatandaşların bilinçlendirilmesine yönelik ilimiz 80. Yıl Anadolu Lisesi öğretmen ve öğrencilerine uyarıcı eğitim içeren seminer verilmiştir. Ayrıca Asayiş Şube Müdürlüğümüz

İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ ASAYİŞ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNCE ÖĞRENCİLERE İLETİŞİM YOLU İLE DOLANDIRICILIK SEMİNERİ VERİLDİ
22 Aralık 2015 - 15:05
İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ ASAYİŞ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNCE ÖĞRENCİLERE 

İLETİŞİM YOLU İLE DOLANDIRICILIK SEMİNERİ VERİLDİ

21 12.2015 tarihinde İl Emniyet Müdürlüğümüz Asayiş Şube Müdürlüğü görevlilerince son 

günlerde artış gösteren İletişim Yolu ile Dolandırıcılık suçlarının önlenmesi ve toplumun harekete 

geçirilerek özellikle vatandaşların bilinçlendirilmesine yönelik ilimiz 80. Yıl Anadolu Lisesi 

öğretmen ve öğrencilerine uyarıcı eğitim içeren seminer verilmiştir.

  Ayrıca Asayiş Şube Müdürlüğümüz personelince İlk ve Orta Öğretim Kurumları, İl 

Müftülüğü, Esnaf ve Sanatkârlar Odası, Meslek Odası Başkanlıkları, Toplu taşıma araç şoförleri, 

Taksi şoförleri, Mahalle ve Köy Muhtarları, Üniversitelerdeki Akademik ve İdari Görevliler, Baro 

Başkanlıkları aracılığı ile avukatlar ve Banka çalışanları da bilgilendirilmiştir.

YORUMLAR

  • 0 Yorum