IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SUVEREN KAMPÜSÜNE DOĞAL GAZ HATTI ÇEKİLMESİ İÇİN PROTOKOL İMZALANDI
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SUVEREN KAMPÜSÜNE DOĞAL GAZ HATTI ÇEKİLMESİ İÇİN PROTOKOL İMZALANDI Iğdır Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İbrahim Hakkı Yılmaz ile Serhat Gaz temsilcisi arasında, Üniversitemiz Suveren Kampüsüne doğal gaz çekilmesi için rektörlük makamında, tarafların katılımı ile protokol imzalandı. Mevcut altyapı çalışmaları devam ederken doğalgaz hattının da beraberinde yapılıp tamamlanacak olmasının çevre düzenlemesi için önemli bir avantaj sağlayacağı ifade edildi. İmzalanan pr
02 Eylül 2015 - 12:29
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SUVEREN KAMPÜSÜNE DOĞAL GAZ HATTI
ÇEKİLMESİ İÇİN PROTOKOL İMZALANDI
Iğdır Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İbrahim Hakkı Yılmaz ile Serhat Gaz temsilcisi
arasında, Üniversitemiz Suveren Kampüsüne doğal gaz çekilmesi için rektörlük makamında,
tarafların katılımı ile protokol imzalandı. Mevcut altyapı çalışmaları devam ederken doğalgaz
hattının da beraberinde yapılıp tamamlanacak olmasının çevre düzenlemesi için önemli bir
avantaj sağlayacağı ifade edildi.
İmzalanan protokol ile ilgili bilgi veren Rektör Yılmaz, şunları söyledi: “İmzalanan
protokol gereği, yaklaşık 5 km ring yoluna ana hat döşendikten sonra mevcut binalarımız olan
Rektörlük Binası, Ziraat Fakültesi Binası, Kapalı Spor Kompleksi Binası, Merkezi Derslik
Binası, Merkezi Laboratuvar Binası, Mediko Sosyal Binası, Camii ve Külliye Binası,
Rektörlük Konutu, 12 blok 96 daire lojmanlar ve önümüzdeki yıllarda yapımı planlanan
Mühendislik Fakültesi Binası, Enstitüler Binası, Teknokent Binası, MYO Binası, Hayvan
Hastanesi Binası, Kütüphane Binası, Atölye Binası, Açık Spor Alanları, Sosyal Bilimler
Binası, Güzel Sanatlar Fakültesi binalarına ortaklaşa yapılan protokol gereği Serhatgaz şirketi
31.12.2015 tarihinde yatırım çalışmalarını tamamlayarak Kampüs alnının tamamına gaz
verecek hale getirecektir.” dedi. Iğdır Üniversitesi ile doğalgaz şirketi arasında imzalanan
protokolün ardından kampüs alanında çalışmalar başladı.
ÇEKİLMESİ İÇİN PROTOKOL İMZALANDI
Iğdır Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İbrahim Hakkı Yılmaz ile Serhat Gaz temsilcisi
arasında, Üniversitemiz Suveren Kampüsüne doğal gaz çekilmesi için rektörlük makamında,
tarafların katılımı ile protokol imzalandı. Mevcut altyapı çalışmaları devam ederken doğalgaz
hattının da beraberinde yapılıp tamamlanacak olmasının çevre düzenlemesi için önemli bir
avantaj sağlayacağı ifade edildi.
İmzalanan protokol ile ilgili bilgi veren Rektör Yılmaz, şunları söyledi: “İmzalanan
protokol gereği, yaklaşık 5 km ring yoluna ana hat döşendikten sonra mevcut binalarımız olan
Rektörlük Binası, Ziraat Fakültesi Binası, Kapalı Spor Kompleksi Binası, Merkezi Derslik
Binası, Merkezi Laboratuvar Binası, Mediko Sosyal Binası, Camii ve Külliye Binası,
Rektörlük Konutu, 12 blok 96 daire lojmanlar ve önümüzdeki yıllarda yapımı planlanan
Mühendislik Fakültesi Binası, Enstitüler Binası, Teknokent Binası, MYO Binası, Hayvan
Hastanesi Binası, Kütüphane Binası, Atölye Binası, Açık Spor Alanları, Sosyal Bilimler
Binası, Güzel Sanatlar Fakültesi binalarına ortaklaşa yapılan protokol gereği Serhatgaz şirketi
31.12.2015 tarihinde yatırım çalışmalarını tamamlayarak Kampüs alnının tamamına gaz
verecek hale getirecektir.” dedi. Iğdır Üniversitesi ile doğalgaz şirketi arasında imzalanan
protokolün ardından kampüs alanında çalışmalar başladı.







YORUMLAR