IĞDIR JANDARMA ALAY KOMUTANLIĞI 4.5 KİLO TOZ ESRAR ELE GEÇİRDİ

IĞDIR JANDARMA ALAY KOMUTANLIĞI 4.5 KİLO TOZ ESRAR ELE GEÇİRDİ Iğdır Jandarma Alay komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele ekipleri ile Aralık ilçesi jandarma ekipleri Türkiye İran sınırında 4.5 kg toz esrar ele geçirdi. Edinilen bilgiye göre ,İran dan kaçak yollarla uyuşturucu getirileceği ihbarını alan jandarma ekipleri Aralık tarafından İran Türkiye sınırında tedbir aldı. İran sınırını geçerek Türkiye topraklarına giren iki İranlı veya Türk oldu

15 Ağustos 2013 - 19:19
IĞDIR JANDARMA ALAY KOMUTANLIĞI 4.5 KİLO TOZ ESRAR ELE GEÇİRDİ

                Iğdır Jandarma Alay komutanlığı Kaçakçılık  ve Organize Suçlarla Mücadele ekipleri ile Aralık ilçesi jandarma ekipleri Türkiye İran sınırında 4.5 kg toz esrar ele geçirdi.

                Edinilen bilgiye göre ,İran dan kaçak yollarla uyuşturucu getirileceği ihbarını alan jandarma ekipleri Aralık tarafından İran Türkiye sınırında tedbir aldı. İran sınırını geçerek Türkiye topraklarına giren iki İranlı veya Türk oldukları tahmin edilen şahıslar jandarmayı fark edince ellerindeki torbaları Torun yayla kışlası mevkiinde bırakarak İran ‘tarafına kaçtılar.

                Jandarma ekipleri iki kişinin attığı torbalarda yaptıkları aramada 4.5 kilo kiloluk paketlerde 4.5 kilo toz esrar ele geçirdi. Esrarın piyasa değerinin 40 bin TL olduğu belirtildi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum