IĞDIR HALKININ HUZUR VE GÜVENLİĞİNİ SAĞLAMA KORUMA GÜÇLENDİRME VE YAŞATMA DERNEĞİ ÜYELERİ İFTAR YEMEĞİ VERMİŞTİR

IĞDIR HALKININ HUZUR VE GÜVENLİĞİNİ SAĞLAMA KORUMA GÜÇLENDİRME VE YAŞATMA DERNEĞİ ÜYELERİ İFTAR YEMEĞİ VERMİŞTİR Iğdır Halkının Huzur ve Güvenliğini Sağlama Koruma Güçlendirme ve Yaşatma Derneği üyelerince 15 Haziran 2016 günü, Iğdır Polis Evinde dü

IĞDIR HALKININ HUZUR VE GÜVENLİĞİNİ SAĞLAMA KORUMA GÜÇLENDİRME VE YAŞATMA DERNEĞİ ÜYELERİ İFTAR YEMEĞİ VERMİŞTİR
18 Haziran 2016 - 19:47
IĞDIR HALKININ HUZUR VE GÜVENLİĞİNİ SAĞLAMA KORUMA

GÜÇLENDİRME VE YAŞATMA DERNEĞİ ÜYELERİ İFTAR YEMEĞİ

VERMİŞTİR

Iğdır Halkının Huzur ve Güvenliğini Sağlama Koruma Güçlendirme ve Yaşatma

Derneği üyelerince 15 Haziran 2016 günü, Iğdır Polis Evinde düzenlenen iftar yemeğine

Sayın Valimiz Ahmet Turgay ALPMAN, Garnizon Komutanı Piyade Kurmay Albay Ekrem

KÜÇÜKBERBER, İl Jandarma Alay Komutanı Albay Mustafa ULUS, İl Emniyet Müdürü

Yüksel BABAL, Şube Müdürleri ve dernek üyeleri katılmışlardır.

İftar yemeğinde, Sayın Valimiz Ahmet Turgay ALPMAN kısa bir konuşma yaparak

iftar yemeğini düzenleyen başta Dernek Başkanı Caferali TAŞBAĞ’a ve dernek üyelerine

teşekkürlerini ifade etmişlerdir.

Iğdır Halkının Huzur Güvenliği Sağlama Koruma Güçlendirme ve Yaşatma Derneği

Başkanı Caferali TAŞBAĞ ise Sayın Valimiz Ahmet Turgay ALPMAN ve iftar yemeğine

katılan herkese teşekkürlerini sunmuşlardır.

Ayrıca, günün anısına binaen, İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL tarafından, iftar

yemeğini düzenleyen başta dernek Başkanı ve üyelerine geçmiş dönemde gerçekleştirilen

dernek toplantılarında çekilen fotoğrafların yer altığı bir albüm takdim edilmiştir.

IĞDIR İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ

YORUMLAR

  • 0 Yorum