IĞDIR EHLİBEYT ÂLİMLER DERNEĞİ BAŞKAN VE ÜYELERİNİN İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL'I ZİYARETLERİ
IĞDIR EHLİBEYT ÂLİMLER DERNEĞİ BAŞKAN VE ÜYELERİNİN İL EMNİYET MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL’I ZİYARETLERİ İlimiz Ehlibeyt Alimler Derneği Başkanı Behlül SALMANLI, Dernek üyeleri Bahtiyar KAMACI, Suphi YÜKSEK ve Akil YILDIZ 28 Temmuz 2016 günü İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL’ı makamında ziyaret etmişlerdir.
01 Ağustos 2016 - 14:55
IĞDIR EHLİBEYT ÂLİMLER DERNEĞİ BAŞKAN VE ÜYELERİNİN İL EMNİYET
MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL’I ZİYARETLERİ
İlimiz Ehlibeyt Alimler Derneği Başkanı Behlül SALMANLI, Dernek üyeleri Bahtiyar
KAMACI, Suphi YÜKSEK ve Akil YILDIZ 28 Temmuz 2016 günü İl Emniyet Müdürü Yüksel
BABAL’ı makamında ziyaret etmişlerdir.
Gerçekleşen ziyarette, Ehlibeyt Alimler Derneği üyeleri; 15 Temmuz 2016 tarihinde bir grup
Fethullahçı Terör Örgütü (FETÖ)’ye mensup cuntacı paralel askerin demokrasimize ve
hukukumuzun üstünlüğüne yönelik menfur bir şekilde silahlı darbe girişimlerine karşı, ülke
genelinde Emniyet Teşkilatının sergilediği özverili ve kahramanca mücadelesi karşısında ve
Iğdır’da da mahiyetinde görevli personeli ile birlikte sabaha kadar sürdürülen demokrasi
mücadelesine ve gösterilen vatan-millet sevgisine istinaden Emniyet Teşkilatı nezdinde İl Emniyet
Müdürü Yüksel BABAL’a teşekkür etmişlerdir.
İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL saygıdeğer misafirlerine; Fethullahçı Terör Örgütü
(FETÖ)’nün menfur darbe girişimine karşı halkımızla birlikte, değerli din âlimlerinin göstermiş
olduğu birlik ve beraberlikten çok duygulandığını, bu tür olaylara karşı halkımızın her zaman aynı
şekilde hareket ederek Demokrasimizden ve Hukuk Devletinden asla ödün vermeyeceğini, ilimizde
halkın devletine, polisine saygı ve sevgi duyduğunu, polis-vatandaş işbirliğinin en güzel bir şekilde
sergilendiğini, ülkemizin huzur ve güvenini her zaman kanunların verdiği yetki çerçevesinde
halkımızla birlikte işbirliği içerisinde devam ettireceklerini, halkımızın bundan sonra bu tür çirkin
olaylara müsaade etmeyeceğine olan inancını dile getirerek kıymetli misafirlerine teşekkür
etmişlerdir.
IĞDIR İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
MÜDÜRÜ YÜKSEL BABAL’I ZİYARETLERİ
İlimiz Ehlibeyt Alimler Derneği Başkanı Behlül SALMANLI, Dernek üyeleri Bahtiyar
KAMACI, Suphi YÜKSEK ve Akil YILDIZ 28 Temmuz 2016 günü İl Emniyet Müdürü Yüksel
BABAL’ı makamında ziyaret etmişlerdir.
Gerçekleşen ziyarette, Ehlibeyt Alimler Derneği üyeleri; 15 Temmuz 2016 tarihinde bir grup
Fethullahçı Terör Örgütü (FETÖ)’ye mensup cuntacı paralel askerin demokrasimize ve
hukukumuzun üstünlüğüne yönelik menfur bir şekilde silahlı darbe girişimlerine karşı, ülke
genelinde Emniyet Teşkilatının sergilediği özverili ve kahramanca mücadelesi karşısında ve
Iğdır’da da mahiyetinde görevli personeli ile birlikte sabaha kadar sürdürülen demokrasi
mücadelesine ve gösterilen vatan-millet sevgisine istinaden Emniyet Teşkilatı nezdinde İl Emniyet
Müdürü Yüksel BABAL’a teşekkür etmişlerdir.
İl Emniyet Müdürü Yüksel BABAL saygıdeğer misafirlerine; Fethullahçı Terör Örgütü
(FETÖ)’nün menfur darbe girişimine karşı halkımızla birlikte, değerli din âlimlerinin göstermiş
olduğu birlik ve beraberlikten çok duygulandığını, bu tür olaylara karşı halkımızın her zaman aynı
şekilde hareket ederek Demokrasimizden ve Hukuk Devletinden asla ödün vermeyeceğini, ilimizde
halkın devletine, polisine saygı ve sevgi duyduğunu, polis-vatandaş işbirliğinin en güzel bir şekilde
sergilendiğini, ülkemizin huzur ve güvenini her zaman kanunların verdiği yetki çerçevesinde
halkımızla birlikte işbirliği içerisinde devam ettireceklerini, halkımızın bundan sonra bu tür çirkin
olaylara müsaade etmeyeceğine olan inancını dile getirerek kıymetli misafirlerine teşekkür
etmişlerdir.
IĞDIR İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ







YORUMLAR