IĞDIR'DAN DEPREM BÖLGESİNE ASKER VE GÖNÜLÜLLER GİTTİ  

IĞDIR'DAN DEPREM BÖLGESİNE ASKER VE GÖNÜLÜLLER GİTTİ  
07 Şubat 2023 - 13:39
IĞDIR’DAN DEPREM BÖLGESİNE ASKER VE GÖNÜLÜLLER GİTTİ
        Iğdır’dan deprem bölgesine 55 jandarma aram kurtarma ekibi ile 40 Afad gönüllüsü arama kurtarma ekibi olmak üzere 95 kişi Iğdırlı turizmin otobüsleriyle gönderildi.
                Iğdır valiliği yardım kampanyası için vatandaşların AFAD müdürlüğüne yardım yapması yönünde duyurular yaptı. Vatandaşlar imkânları dahilinde afad müdürlüğüne gıda battaniye bot gibi yardımlar yapmaya başladılar.
                Valilikten yapılan duyuruda Kızılay kan alma ekiplerinin 8-9 Şubat tarihlerinde  Iğdır merkezde belediye meydanında kan bağışı kabul edecekleri belirtildi.
               

YORUMLAR

  • 0 Yorum