IĞDIR'DA YOLLAR KÖSTEBEK YUVASINA DÖNDÜ VATANDAŞ TEPKİLİ Vatandaşlar, Iğdır'da kış nedeniyle çukurlaşan yolların onarılması istendi. Vatandaşlar tahrip olan mahalle ve ara sokaklardaki yolların adeta köstebek yuvasına döndüğünü belirterek beled
IĞDIR'DA YOLLAR KÖSTEBEK YUVASINA DÖNDÜ VATANDAŞ TEPKİLİ Vatandaşlar, Iğdır'da kış nedeniyle çukurlaşan yolların onarılması istendi. Vatandaşlar tahrip olan mahalle ve ara sokaklardaki yolların adeta köstebek yuvasına döndüğünü belirterek belediye ve yetkililer bu çukurları kapatmalı"dediler. Iğdır'daki bir çok şöför, Kış ayından dolayı karların ve buzların ermesiyle köstebek yuvasına dönen yollar ortaya çıktı. Şehir içindeki parke taşlar çukurlaşmış ve çökmüş bunlar yapılmalıd
02 Şubat 2014 - 18:21 - Güncelleme: 02 Şubat 2014 - 18:27
IĞDIR'DA YOLLAR KÖSTEBEK YUVASINA DÖNDÜ VATANDAŞ TEPKİLİ
Vatandaşlar, Iğdır'da kış nedeniyle çukurlaşan yolların
onarılması istendi.
Vatandaşlar tahrip olan mahalle ve ara sokaklardaki yolların adeta
köstebek yuvasına döndüğünü belirterek belediye ve yetkililer bu
çukurları kapatmalı"dediler.
Iğdır'daki bir çok şöför, Kış ayından dolayı karların ve
buzların ermesiyle köstebek yuvasına dönen yollar ortaya çıktı. Şehir
içindeki parke taşlar çukurlaşmış ve çökmüş bunlar yapılmalıdır.
Aracımızla bu bozuk yollardan gidip gelmek eziyete dönüştüğünü
belirttiler.
Yollarda çukur oluşması ve yetkililerin tahrip olan yolları
onarmamasından şikâyetçi olan Sürücüler çukurlardan kaçmak için büyük
gayret sarf ederken, aniden önüne çıkan çukura giren otomobillerde ise
büyük hasar meydana geliyor. bu durum da araçlara zarar veriyor
"şeklinde konuştular.
Iğdır merkezde Atatürk caddesi ,Melekli caddesi,Yeni
cadde,Topçular mahallesi Baharlı Mahallesi İrfan caddesi ,söğütlü
mahallesi gibi işlek caddelerindeki çukurların bir an önce yapılmasını
isteyen araç sahipleri yolların çukurdan geçilmemesine karşın ilgili
kurumların yolların onarımı için her hangi bir çalışma yapmadığını öne
sürdüler.
Yolda oluşan çukurlardan dolayı araçlarının zarar
gördüğünü dile getiren mahalle ve cadde sakinleri "Tahribat yüzünden
oluşan çukurlardan dolayı yollarımız adeta köstebek yuvasına dönmüş
durumda. Her gün araçlarımızla köstebek yuvasına dönen yollardan
geçmek zorunda kalıyoruz. Hal böyle olunca araçlarımız zarar
görüyor."şeklinde konuştular.






YORUMLAR