Iğdır'da yaralı halde bulunan leyleğin ayağının kangren olduğu belirlendi.

Iğdır’da yaralı halde bulunan leyleğin ayağının kangren olduğu belirlendi. Iğdır’a bağlı Karakoyunlu ilçesi girişinde sebze satışı yapan Um

Iğdır'da yaralı halde bulunan leyleğin ayağının kangren olduğu belirlendi.
03 Eylül 2018 - 13:34
Iğdır’da yaralı halde bulunan leyleğin ayağının kangren olduğu belirlendi.

             Iğdır’a bağlı   Karakoyunlu ilçesi girişinde sebze satışı yapan Umut Meydo isimli vatandaş aspalta düşen leğleği asfalttan alarak  Orman ve Su İşleri Şube Müdürlüğü elamanlarına teslim etti.

                     Umut Meydo  yaralı halde bulduğu leyleği  yetkililere bildirdi. Karrakoyunlu Iğdır karayoluna giden  ekipler, yaralı leyleği alarak şube müdürlüğüne getirdi.

                         Veteriner hekimler tarafından kontrol edilen leyleğin ayağının çarpmadan kaynaklı kısmi kangren olduğu belirlendi. Tedavi altına alınan leylek, iyileştikten sonra yeniden doğaya salınacak.

   Orman ve Su İşleri Şube Müdürlüğü veteriner hekimi Naim Gültekin, bir ihbarle geldik leyleğimizi aldık. Yaptığım ilk muayenede tramvaya bağlı ayağında yaralanma var. Götürüp tedavi edip doğaya bırakacağız. Bu hayvanların doğaya çok faydası vardır. Bu bölgede çok miktarda var sık sık karşılaşıyoruz. Vatandaşlarımız bu konuda bilinçli bize haber verdiler. Sol ayakta yara var kengrenleşmiş durumda”dedi,

                Umut Meydo’da” Aniden asfalta düştü araçlar hızla gidiyordu ezilmemesi için hemen gidip aldım. Ve Orman su işlerine haber verdim. Almasaydım ezilecekti araçların altında mutluyum bir canlıyı kurtardım herkes duyarlı olmalı”şeklinde konuştu.

YORUMLAR

  • 0 Yorum