Iğdır'da Okul Güvenliği Toplantısı Yapıldı

Iğdır'da Okul Güvenliği Toplantısı Yapıldı
10 Mart 2023 - 21:42

Iğdır'da Okul Güvenliği Toplantısı Yapıldı

2022-2023 eğitim öğretim yılının ikinci yarısının başlamasıyla birlikte Okul Güvenliği Toplantısı Vali Vekili Abdulkadir Şahin başkanlığında gerçekleştirildi.

Toplantıda; il genelinde yoğun şekilde sürdürülen uyuşturucu ve madde bağımlılığıyla mücadelede okul çevrelerinde alınan önlemlerin kararlılıkla uygulanmaya devam edilmesi, okullardaki güvenlik kameraları, öğrenci servislerinin denetlenmesi, trafik önlemleri, taşımalı eğitim konuları ele alındı.
Toplantıda, ilgili kurumların Okul Güvenliği konusunda yaptıkları çalışmalar da sunuldu

YORUMLAR

  • 0 Yorum