Iğdır'da Kaldırım İşgallerine Ceza Kesildi.
Iğdır’da Kaldırım İşgallerine Ceza Kesildi. Iğdır Belediye başkanı Murat Yikit ile Zabıta Müdürü Erdal Bagane, çarşı merkezinde bulunan esnafları ziyaret ederek kaldırım işgalleri konusunda uyarılarda bulundu. Kal
16 Ağustos 2017 - 15:45
Iğdır’da Kaldırım İşgallerine Ceza Kesildi.
Iğdır Belediye başkanı Murat Yikit ile Zabıta Müdürü Erdal Bagane, çarşı merkezinde bulunan
esnafları ziyaret ederek kaldırım işgalleri konusunda uyarılarda bulundu.
Kaldırım işgalleri konusunda taviz verilmeyeceği, kaldırım işgalinde bulunan esnaflara ceza kesildiği
bildirildi.
Konu hakkında açıklamada bulunan Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit, Kaldırım işgalleri konusunda
taviz vermeyeceğiz. Bugün zabıta ekipleri ile birlikte kaldırımları işgal eden esnafları gezerek gereken
uyarılarda bulunduk. Bu konuda taviz vermeyeceğiz. Kaldırım işgali yapan esnaflarımıza ceza kestik.”
dedi
Iğdır’ın modern ve yaşanılabilir bir kent yapmakta kararlı olduklarını, bu sorunu esnafla diyalog
yoluyla çözmek istediklerini söyleyen Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit:” Esnaf ile el ele vererek
kaldırımlarda ayrım gözetmeksizin "Kaldırımlar yayalarındır" ilkesiyle yola çıktık. Esnaf
arkadaşlarımızın kaldırım işgalleri vardı. Yurttaşlarımız kaldırım işgali olan yerlerde yoldan yürümek
zorunda kalıyordu. Biz, yurttaşların sosyal yaşam alanlarında huzurunu sağlamanın yanında esnafın iş
kapasitesini ve gelirini artırabilmesi için çalışıyoruz. İş yeri açma ve çalışma ruhsatı olmayan iş
yerlerinin kayıt altına alınabilmesi yanında kaldırım işgalleri, seyyar ve işporta üzerinde ciddi denetim
çalışmalarını başlattık. Bu çalışmalar süreklilik arz edecek. Hedefimiz herkes için yaşanabilir bir kent
sağlamaktır. Yurttaşların ve esnafımızın memnuniyeti ve desteği bundan sonraki çalışmalarımızda
bize güç verecek." diye konuştu.
Iğdır Belediye başkanı Murat Yikit ile Zabıta Müdürü Erdal Bagane, çarşı merkezinde bulunan
esnafları ziyaret ederek kaldırım işgalleri konusunda uyarılarda bulundu.
Kaldırım işgalleri konusunda taviz verilmeyeceği, kaldırım işgalinde bulunan esnaflara ceza kesildiği
bildirildi.
Konu hakkında açıklamada bulunan Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit, Kaldırım işgalleri konusunda
taviz vermeyeceğiz. Bugün zabıta ekipleri ile birlikte kaldırımları işgal eden esnafları gezerek gereken
uyarılarda bulunduk. Bu konuda taviz vermeyeceğiz. Kaldırım işgali yapan esnaflarımıza ceza kestik.”
dedi
Iğdır’ın modern ve yaşanılabilir bir kent yapmakta kararlı olduklarını, bu sorunu esnafla diyalog
yoluyla çözmek istediklerini söyleyen Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit:” Esnaf ile el ele vererek
kaldırımlarda ayrım gözetmeksizin "Kaldırımlar yayalarındır" ilkesiyle yola çıktık. Esnaf
arkadaşlarımızın kaldırım işgalleri vardı. Yurttaşlarımız kaldırım işgali olan yerlerde yoldan yürümek
zorunda kalıyordu. Biz, yurttaşların sosyal yaşam alanlarında huzurunu sağlamanın yanında esnafın iş
kapasitesini ve gelirini artırabilmesi için çalışıyoruz. İş yeri açma ve çalışma ruhsatı olmayan iş
yerlerinin kayıt altına alınabilmesi yanında kaldırım işgalleri, seyyar ve işporta üzerinde ciddi denetim
çalışmalarını başlattık. Bu çalışmalar süreklilik arz edecek. Hedefimiz herkes için yaşanabilir bir kent
sağlamaktır. Yurttaşların ve esnafımızın memnuniyeti ve desteği bundan sonraki çalışmalarımızda
bize güç verecek." diye konuştu.







YORUMLAR