IĞDIR'DA DERS ZİLİ PALYACO VE KAYKAYLA ÇALDI Iğdır'da, 2014-2015 eğitim öğretim yılının birinci sınıf ve okul öncesi öğrencileri için ilk ders zili çaldı. Merkez ve köylerdeki okullarda öğrenciler veliler büyük bir hey

IĞDIR’DA DERS ZİLİ PALYACO VE KAYKAYLA ÇALDI Iğdır'da, 2014-2015 eğitim öğretim yılının birinci sınıf ve okul öncesi öğrencileri için ilk ders zili çaldı. Merkez ve köylerdeki okullarda öğrenciler veliler büyük bir heyecan yaşadılar. Merkez Hüsnü Özyeğin ilkokulunda ilk ders zili palyaço ve kaykayla başladı. Okul idaresi Okul bahçesine büyük bir kaykay koyarak okula yeni başlayan öğrencilerin heyecanını yenmelerine ve okulu sevmeleri sağlamak için palyaçoları

IĞDIR'DA DERS ZİLİ PALYACO VE KAYKAYLA ÇALDI Iğdır'da, 2014-2015 eğitim öğretim yılının birinci sınıf ve okul öncesi öğrencileri için ilk ders zili çaldı. Merkez ve köylerdeki okullarda öğrenciler veliler büyük bir hey
12 Eylül 2014 - 12:26 - Güncelleme: 12 Eylül 2014 - 12:33
IĞDIR’DA  DERS  ZİLİ  PALYACO  VE  KAYKAYLA ÇALDI

                 Iğdır'da, 2014-2015 eğitim öğretim yılının birinci sınıf ve okul öncesi öğrencileri için ilk ders zili çaldı.

             Merkez ve köylerdeki okullarda öğrenciler veliler büyük bir heyecan yaşadılar. Merkez Hüsnü Özyeğin ilkokulunda ilk ders zili palyaço ve kaykayla başladı. Okul idaresi Okul bahçesine büyük bir kaykay koyarak okula yeni başlayan öğrencilerin heyecanını yenmelerine ve okulu sevmeleri sağlamak için palyaçoları getirtip gösteri yaptırdı. Öğrenciler kaykaya binerek kaymanın zevkini yaşarken palyaçoların gösterisini izlediler bazı öğrencilerde yüzlerine çeşitli şekiller yaptırdı. Öğrencililere ve velilere hitaben konuşma yapan okul müdürü Ergun Guvenal,”Bugün çocuklarınızla buraya  geldiniz. Hoş geldiniz. 2014-2015 öğretim yılı filen başlamış bulunuyor. Okul idaresi olarak öğrencilerimiz okula alışsın sevsin diye bu etkinliği hazırladık sınıflara giriniz daha sonrada çocuklarınız kaykayda kaysın oynasın eğlensin böylece okulu sevecektir. Bu etkinliğe sponsor olan iç Mimar Fatma Yusufoğlu Karadeniz’e teşekkür ederim”dedi.

         Öğrenci velileri de ,Okul idaresine teşekkür ediyoruz güzel düşünmüşler .Çocuklar bu tür gösterileri oyun alanlarını seviyor. Sabah gelmek istemiyorlardı şimdi okul bahçesini cıvıl cıvıl görünce kaymaya başladılar sonrada sınıflara girdik “dediler.

            İl Milli Eğitim Müdürü Ahmet Gelal ‘da, 2014-2015 eğitim öğretim yılında ilkokul 1. sınıflar ve okul öncesi eğitim alacak çocukların okulla tanıştılar. 15 Eylül'e kadar uyum eğitimi alınacaklar. Iğdır  il genelinde 6 bin öğrenci  eğitim öğretime başlayacak.”dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum