IĞDIR BELEDİYESİNDE YANGIN TATBİKATI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

IĞDIR BELEDİYESİNDE YANGIN TATBİKATI GERÇEKLEŞTİRİLDİ 6331 Sayılı iş sağlığı ve güvenliği çalışmaları kapsamında Iğdır Belediyesinde görevlendirilmiş acil durum ekiplerinin katılımıyla yangın tatbikatı gerçekleştirildi. Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit, Iğdır Belediye Başkan Yardımcıları ve belediye hizmet binasında çalışan tüm personellerin katılımıyla gerçekleşen tat

IĞDIR BELEDİYESİNDE YANGIN TATBİKATI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
30 Nisan 2017 - 14:00
IĞDIR BELEDİYESİNDE YANGIN TATBİKATI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

6331 Sayılı iş sağlığı ve güvenliği çalışmaları kapsamında Iğdır

Belediyesinde görevlendirilmiş acil durum ekiplerinin katılımıyla yangın

tatbikatı gerçekleştirildi.

Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit, Iğdır Belediye Başkan Yardımcıları

ve belediye hizmet binasında çalışan tüm personellerin katılımıyla gerçekleşen

tatbikat sırasında 112 acil ekipleri de hazır bulundu.

Tatbikat gereğince ilk olarak belediye hizmet binasında mahsur kalan bir

kişi ikinci kattan itfaiye aracının merdiveni ile kurtarılarak 112 acil sağlık

ekiplerine teslim edilerek ilk müdahalenin yapılması sağlandı. Daha sonra çıkan

yangına Iğdır Belediyesi itfaiye ekipleri müdahale ederek yangını söndürdü. Son

olarak Belediye hizmet binasının bahçesine kurulan atlama yatağına yüksek bir

noktadan atlanılmasıyla tatbikat sona erdi.

Tatbikatın ardından açıklama yapan Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit”

Iğdır Belediyesi olarak en çok önem verdiğimiz konulardan bir tanesi de

belediyemiz adına hizmet veren çalışanlarımızın iş sağlığı ve güvenliğidir.

Bugünde burada olası bir yangında yapılması ve yapılmaması gereken şeyler iş

sağlığı ve güvenliği konusundaki uzmanlarımız tarafından uygulamalı olarak

anlatıldı. İş sağlığı güvenliği konusunda bu tür tatbikat ve eğitimleri yapmaya

devam edeceğiz”. Dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum