IĞDIR BELEDİYESİNDE YANGIN TATBİKATI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
IĞDIR BELEDİYESİNDE YANGIN TATBİKATI GERÇEKLEŞTİRİLDİ 6331 Sayılı iş sağlığı ve güvenliği çalışmaları kapsamında Iğdır Belediyesinde görevlendirilmiş acil durum ekiplerinin katılımıyla yangın tatbikatı gerçekleştirildi. Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit, Iğdır Belediye Başkan Yardımcıları ve belediye hizmet binasında çalışan tüm personellerin katılımıyla gerçekleşen tat
30 Nisan 2017 - 14:00
IĞDIR BELEDİYESİNDE YANGIN TATBİKATI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
6331 Sayılı iş sağlığı ve güvenliği çalışmaları kapsamında Iğdır
Belediyesinde görevlendirilmiş acil durum ekiplerinin katılımıyla yangın
tatbikatı gerçekleştirildi.
Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit, Iğdır Belediye Başkan Yardımcıları
ve belediye hizmet binasında çalışan tüm personellerin katılımıyla gerçekleşen
tatbikat sırasında 112 acil ekipleri de hazır bulundu.
Tatbikat gereğince ilk olarak belediye hizmet binasında mahsur kalan bir
kişi ikinci kattan itfaiye aracının merdiveni ile kurtarılarak 112 acil sağlık
ekiplerine teslim edilerek ilk müdahalenin yapılması sağlandı. Daha sonra çıkan
yangına Iğdır Belediyesi itfaiye ekipleri müdahale ederek yangını söndürdü. Son
olarak Belediye hizmet binasının bahçesine kurulan atlama yatağına yüksek bir
noktadan atlanılmasıyla tatbikat sona erdi.
Tatbikatın ardından açıklama yapan Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit”
Iğdır Belediyesi olarak en çok önem verdiğimiz konulardan bir tanesi de
belediyemiz adına hizmet veren çalışanlarımızın iş sağlığı ve güvenliğidir.
Bugünde burada olası bir yangında yapılması ve yapılmaması gereken şeyler iş
sağlığı ve güvenliği konusundaki uzmanlarımız tarafından uygulamalı olarak
anlatıldı. İş sağlığı güvenliği konusunda bu tür tatbikat ve eğitimleri yapmaya
devam edeceğiz”. Dedi.
6331 Sayılı iş sağlığı ve güvenliği çalışmaları kapsamında Iğdır
Belediyesinde görevlendirilmiş acil durum ekiplerinin katılımıyla yangın
tatbikatı gerçekleştirildi.
Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit, Iğdır Belediye Başkan Yardımcıları
ve belediye hizmet binasında çalışan tüm personellerin katılımıyla gerçekleşen
tatbikat sırasında 112 acil ekipleri de hazır bulundu.
Tatbikat gereğince ilk olarak belediye hizmet binasında mahsur kalan bir
kişi ikinci kattan itfaiye aracının merdiveni ile kurtarılarak 112 acil sağlık
ekiplerine teslim edilerek ilk müdahalenin yapılması sağlandı. Daha sonra çıkan
yangına Iğdır Belediyesi itfaiye ekipleri müdahale ederek yangını söndürdü. Son
olarak Belediye hizmet binasının bahçesine kurulan atlama yatağına yüksek bir
noktadan atlanılmasıyla tatbikat sona erdi.
Tatbikatın ardından açıklama yapan Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit”
Iğdır Belediyesi olarak en çok önem verdiğimiz konulardan bir tanesi de
belediyemiz adına hizmet veren çalışanlarımızın iş sağlığı ve güvenliğidir.
Bugünde burada olası bir yangında yapılması ve yapılmaması gereken şeyler iş
sağlığı ve güvenliği konusundaki uzmanlarımız tarafından uygulamalı olarak
anlatıldı. İş sağlığı güvenliği konusunda bu tür tatbikat ve eğitimleri yapmaya
devam edeceğiz”. Dedi.







YORUMLAR