IĞDIR BELEDİYESİ BOZUK GIDALARA GEÇİT VERMİYOR

IĞDIR BELEDİYESİ BOZUK GIDALARA GEÇİT VERMİYOR Zabıta Ekipleri Denetimlerini Aralıksız Sürdürüyor Gelen şikâyetler üzere Iğdır Belediyesi Zabıta Müdürlüğü gıda maddesi satan ve üreten tüm dükkânlar, kaldırım işgalleri, dilenci ile seyyar satıcılar konusunda denetimleri hızlandırdı. Iğdır’ın modern ve yaşanılabilir bir kent yapmakta kararlı olduklarını belirten Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit:” son kullanma ta

IĞDIR BELEDİYESİ BOZUK GIDALARA GEÇİT VERMİYOR
26 Şubat 2017 - 13:27
IĞDIR BELEDİYESİ BOZUK GIDALARA

GEÇİT VERMİYOR

Zabıta Ekipleri Denetimlerini Aralıksız Sürdürüyor

Gelen şikâyetler üzere Iğdır Belediyesi Zabıta Müdürlüğü gıda maddesi

satan ve üreten tüm dükkânlar, kaldırım işgalleri, dilenci ile seyyar satıcılar

konusunda denetimleri hızlandırdı.

Iğdır’ın modern ve yaşanılabilir bir kent yapmakta kararlı olduklarını

belirten Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit:” son kullanma tarihi geçmiş ve

evsafı bozulmuş muhtelif farklı kalemdeki gıda maddesine el konulmuştur.

Gerek esnafımızdan ve gerekse vatandaşlarımızdan ricamız sattıkları ve aldıkları

ürünlerin son kullanma tarihini kontrol etmeleridir. Denetim sonucu el konulan

gıda maddelerinin muayenesinde kokuşmuş, evsafı bozulmuş ve tüketilmesi

halinde insan sağlığını tehdit edeceğinden, imhasına karar verilmiştir. Bu

maddeler, tüketildiği takdirde zehirlenme dahil insan sağlığını olumsuz olarak

etkileyebilir. Halkımızın mühürsüz et almamaları et ve et ürünleri satışı yapan

kasaplarda şüpheli gördükleri durum hakkında zabıtaya bilgi vermeleridir.

Halkımızın alışveriş yaparken aldıkları ürünün etiket bilgilerine, fiziksel

görünümüne de bakmalarını istiyoruz. Kolay para kazanmak uğruna halkın

sağlığıyla oynayanlara kesinlikle izin vermeyeceğiz. Kimse halkın sağlığını hiçe

sayamaz. Tarihi geçmiş bu gıdaları çöp düzenli depolama alanında imha ettik.

İşyeri sahibi ve işyeri hakkında yasal işlem yapılmaktadır. Denetimlerimiz

aralıksız sürecektir ” dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum