IĞDIR BELEDİYESİ BOZUK GIDALARA GEÇİT VERMİYOR
IĞDIR BELEDİYESİ BOZUK GIDALARA GEÇİT VERMİYOR Zabıta Ekipleri Denetimlerini Aralıksız Sürdürüyor Gelen şikâyetler üzere Iğdır Belediyesi Zabıta Müdürlüğü gıda maddesi satan ve üreten tüm dükkânlar, kaldırım işgalleri, dilenci ile seyyar satıcılar konusunda denetimleri hızlandırdı. Iğdır’ın modern ve yaşanılabilir bir kent yapmakta kararlı olduklarını belirten Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit:” son kullanma ta
26 Şubat 2017 - 13:27
IĞDIR BELEDİYESİ BOZUK GIDALARA
GEÇİT VERMİYOR
Zabıta Ekipleri Denetimlerini Aralıksız Sürdürüyor
Gelen şikâyetler üzere Iğdır Belediyesi Zabıta Müdürlüğü gıda maddesi
satan ve üreten tüm dükkânlar, kaldırım işgalleri, dilenci ile seyyar satıcılar
konusunda denetimleri hızlandırdı.
Iğdır’ın modern ve yaşanılabilir bir kent yapmakta kararlı olduklarını
belirten Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit:” son kullanma tarihi geçmiş ve
evsafı bozulmuş muhtelif farklı kalemdeki gıda maddesine el konulmuştur.
Gerek esnafımızdan ve gerekse vatandaşlarımızdan ricamız sattıkları ve aldıkları
ürünlerin son kullanma tarihini kontrol etmeleridir. Denetim sonucu el konulan
gıda maddelerinin muayenesinde kokuşmuş, evsafı bozulmuş ve tüketilmesi
halinde insan sağlığını tehdit edeceğinden, imhasına karar verilmiştir. Bu
maddeler, tüketildiği takdirde zehirlenme dahil insan sağlığını olumsuz olarak
etkileyebilir. Halkımızın mühürsüz et almamaları et ve et ürünleri satışı yapan
kasaplarda şüpheli gördükleri durum hakkında zabıtaya bilgi vermeleridir.
Halkımızın alışveriş yaparken aldıkları ürünün etiket bilgilerine, fiziksel
görünümüne de bakmalarını istiyoruz. Kolay para kazanmak uğruna halkın
sağlığıyla oynayanlara kesinlikle izin vermeyeceğiz. Kimse halkın sağlığını hiçe
sayamaz. Tarihi geçmiş bu gıdaları çöp düzenli depolama alanında imha ettik.
İşyeri sahibi ve işyeri hakkında yasal işlem yapılmaktadır. Denetimlerimiz
aralıksız sürecektir ” dedi.
GEÇİT VERMİYOR
Zabıta Ekipleri Denetimlerini Aralıksız Sürdürüyor
Gelen şikâyetler üzere Iğdır Belediyesi Zabıta Müdürlüğü gıda maddesi
satan ve üreten tüm dükkânlar, kaldırım işgalleri, dilenci ile seyyar satıcılar
konusunda denetimleri hızlandırdı.
Iğdır’ın modern ve yaşanılabilir bir kent yapmakta kararlı olduklarını
belirten Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit:” son kullanma tarihi geçmiş ve
evsafı bozulmuş muhtelif farklı kalemdeki gıda maddesine el konulmuştur.
Gerek esnafımızdan ve gerekse vatandaşlarımızdan ricamız sattıkları ve aldıkları
ürünlerin son kullanma tarihini kontrol etmeleridir. Denetim sonucu el konulan
gıda maddelerinin muayenesinde kokuşmuş, evsafı bozulmuş ve tüketilmesi
halinde insan sağlığını tehdit edeceğinden, imhasına karar verilmiştir. Bu
maddeler, tüketildiği takdirde zehirlenme dahil insan sağlığını olumsuz olarak
etkileyebilir. Halkımızın mühürsüz et almamaları et ve et ürünleri satışı yapan
kasaplarda şüpheli gördükleri durum hakkında zabıtaya bilgi vermeleridir.
Halkımızın alışveriş yaparken aldıkları ürünün etiket bilgilerine, fiziksel
görünümüne de bakmalarını istiyoruz. Kolay para kazanmak uğruna halkın
sağlığıyla oynayanlara kesinlikle izin vermeyeceğiz. Kimse halkın sağlığını hiçe
sayamaz. Tarihi geçmiş bu gıdaları çöp düzenli depolama alanında imha ettik.
İşyeri sahibi ve işyeri hakkında yasal işlem yapılmaktadır. Denetimlerimiz
aralıksız sürecektir ” dedi.






YORUMLAR