Gaziler Günü'nde Atatürk Anıtı'na Çelenk Sunuldu
19 Eylül 2023 - 16:43
Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu, eşsiz komutan Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e, Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından 19 Eylül 1921 tarihinde Gazilik unvanı ve Mareşallik rütbesi verilişinin yıl dönümü olan Gaziler Günü dolayısıyla düzenlenen anma töreni, Vali Vekili Ömer Said Karakaş’ın katılımlarıyla gerçekleştirildi.
Çelenk sunma törenine Vali Vekili Ömer Said Karakaş ile birlikte il protokolü, şehit aileleri, gaziler, kurum amirleri, emniyet ve jandarma mensupları katıldı.
Vali Vekili Ömer Said Karakaş: “Ödedikleri bedel ile bu toprakları vatan kılan kahraman gazilerimize minnettarız.” dedi.
Çelenklerin sunulması ile başlayan anma töreni, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması, günün anlam ve önemini belirten konuşmaların yapılması ve şiir okuması ile son buldu.







YORUMLAR