ESNAF VE SANATKÂRLAR ODASI SEÇİMİNDE ATAKAN DEMİRCİ YENİDEN BAŞKAN SEÇİLDİ

ESNAF VE SANATKÂRLAR ODASI SEÇİMİNDE ATAKAN DEMİRCİ YENİDEN BAŞKAN SEÇİLDİ
15 Ocak 2022 - 19:13 - Güncelleme: 15 Ocak 2022 - 19:22
ESNAF VE SANATKÂRLAR ODASI SEÇİMİNDE ATAKAN DEMİRCİ YENİDEN BAŞKAN SEÇİLDİ
         Iğdır’da gerçekleşen Esnaf ve Sanatkarlar Odası seçimlerinde, 623 oy alan mevcut başkanı Atakan Demirci yeniden başkanlığa seçildi.
          Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanlığı olağan kongresi gerçekleştirildi.
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan kongrede divan başkanı ve üyelerin seçiminin ardından faaliyet raporu okundu. Kongrede mevcut başkan Atakan Demirci  ile Hüseyin Akçin'in listeleri yarıştı.   
 Odaya kayıtlı 1.117 üyenin oy kullanıldığı seçimde mevcut başkan Atakan Demirci 623 oy alarak yeniden göreve seçildi.  Diğer aday Hüseyin Akçin'in ise 491 oy aldı.
 Seçimlerin ardından konuşma yapan başkan Atakan Demirci, "Seçimi ben kazanmadım. Iğdır Esnafı kazandı. Bana destek veren herkese teşekkür ederim. Seçim, bir yarıştı ve yarış bitti. Bundan sonra çalışmalarımıza kaldığı yerden devam edeceğiz " dedi.
        Oda başkanlığına seçilen Atakan Demirci’nin Yönetim Kurulunda;  Aşkın Sever,Volkan Tuncer,Özer Ertekin, Bülent Karakaş, Mustafa Gül,Vedat Yağız,Murat Akay,Hasan Çağan yer aldı.

 

YORUMLAR

  • 0 Yorum