ERMENİLERİN KATLETTİĞİ HAKMEHMET KÖYÜ ŞEHİTLERİ ANILDI. SERDAR ÜNSAL,SAYIN BAŞBAKANIN TAZİYE MESAJI ŞEHİTLERİMİZ VE BİZLERİ ÜZMÜŞTÜR. .
ERMENİLERİN KATLETTİĞİ HAKMEHMET KÖYÜ ŞEHİTLERİ ANILDI. SERDAR ÜNSAL,SAYIN BAŞBAKANIN TAZİYE MESAJI ŞEHİTLERİMİZ VE BİZLERİ ÜZMÜŞTÜR. Iğdır’ın Merkeze bağlı Hakmehmet köyünde 1919 yılında Ermenilerce katledilen şehitler anıldı. Iğdır Azerbaycan Evi Derneği tarafından Hakmehmet köyüne yapılan ziyarette şehitler haftası nedeniyle Hakmehmet şehitleri kuran okunarak anıldı. Anma toplantısına Azerbaycan'ın Kars başkonsolosluğu Iğdır Şubesi Konsolosu Asiman Aliyev
24 Nisan 2014 - 20:33
ERMENİLERİN KATLETTİĞİ HAKMEHMET KÖYÜ ŞEHİTLERİ ANILDI.
SERDAR ÜNSAL,SAYIN BAŞBAKANIN TAZİYE MESAJI ŞEHİTLERİMİZ VE BİZLERİ ÜZMÜŞTÜR.
Iğdır’ın Merkeze bağlı Hakmehmet köyünde 1919 yılında
Ermenilerce katledilen şehitler anıldı.
Iğdır Azerbaycan Evi Derneği tarafından Hakmehmet köyüne yapılan
ziyarette şehitler haftası nedeniyle Hakmehmet şehitleri kuran
okunarak anıldı.
Anma toplantısına Azerbaycan'ın Kars başkonsolosluğu Iğdır
Şubesi Konsolosu Asiman Aliyev Kafkas Çecen Derneği başkanı Muharrem
Çeçen,Iğdır Azerbaycan Evi Derneği başkan yardımcısı Erhan Yaycılı ve
vatandaşlar katıldı.
Köyde bulunan ve 1989 yılında yapılan kazı sonucunda ortaya
çıkarılan toplu mezardan 83 kişinin cesedi çıkarılarak yapılan anıt
mezarı ziyaret eden vatandaşlar burada Fatiha okuyarak dua ettiler.
Anıt önünde yapılan tören saygı duruşuyla başladı .Törende
konuşan Iğdır Azerbaycan Evi Derneği başkanı Serdar Ünsal,”Sözde
soykırım yalanları ile dünyayı kandıran Ermeniler, bugün yine
yalanları ile dünyayı meşgul edecek Türk milletini suçlayacaktır. Asıl
katliamı yapan Ermeniler soykırıma uğrayan Türk milleti olmuştur. 1919
yıllarında Ermeni Çetecileri Taşnak ve Hınçak Komitecileri tarafından
Gedikli Hakmehmet ve Oba Köylerinde çoluk çocuk yaşlı genç demeden
yüzlerce Müslüman Türk insanını hunharca katletmişlerdir. Bu toplu
mezarlar Anadolu'nun birçok yerinde mevcuttur. Oysa bir tek Ermeni
mezarına rastlanmamıştır. Bu da gösteriyor ki asıl soykırımı yapan
Ermenilerdir Gerçek Ermeni katliamına uğrayan Hakmehmet
köyündeyiz.Bunun belgesi de buradadır. Ermeniler insanları tandır
damına doldurup kuyulara atıp öldürmüşlerdir. Ermeniler katil bir
millettir. Doğu Anadolu bölgesinde katliam yapmışlardır. 1919 yılında
burada katliam yapan Ermenilerin torunları 1992 yılında Azerbaycan ‘da
Hocalı da aynı katliamı yapmışlardır. Hür dünyayı Ermenilerin
yalanlarına inanmamaya çağırıyoruz gelsinler bu katliamı görsünler
gerçek katil Ermenilerdir. Sayın başbakanımızın yayınladığı taziye
mesajı bizleri üzmüştür.Bu açıklamaya tepkiliyiz.Bu açıklama ile
haklıyken haksız duruma düşmüşüz. Peki şimdi Ermeni yetkililerde
1915-1920 yılları arasında 1992 yılında Azerbaycan’da Hocalı da
Karabağ da şehit ettikleri Ermeni Asla örgütü tarafından şehit edilen
Türk Diplomatlardan , Türklerden özür dileyip taziye mesajı
yayınlayacaklar mı şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum.”dedi.
Hakmehmet Köyünde Ermenilerin katliamına maruz kalan
kişilerin torunlarından biri olan Muhtarlar Derneği başkanıMikail
Ud'da, "Suçu işleyen, katliam yapan,kana doymayan bir millet ve devlet
Ermenilerdir. 1919 yılında bizlerin dedelerini ninelerini Ermeni
Çetecileri acımasızca öldürerek bu mezarlığa gömmüşlerdir. Ben ve
Hakmehmet Köy halkı hiçbir zaman bu Ermeni zulmünü unutmuyacağız.
Ermeniler bu köye gelmiş 83 kişiyi katletmişlerdir. Bir köy yok
edilmiştir. Dış işlerimiz görevini yapamıyor. Üç beş çapulcu dünyaya
bizi haksız olarak tanıtıyor. konuştu.
Kafkas Çecen Derneği başkanı Muharrem Çeçen ‘de “1919 yılında
Ermeniler bu bölgede katliam yapmışlardır. Bugün Türk yurdu
Erivan’da bir Türk dahi yaşamamaktadır. Bugün Türklük Türkiye de suç
unsuru olmuştur. Sayın Başbakan Ermenilerin torunlarından özür dilemiş
taziye mesajı yayınlamıştır. Peki Bizden kim özür dileyecektir.
Başbakanımızın Katliama uğramış insanlarımızı unutarak yalan ve
iftiradan oluşan yalanlara dayanarak taziye mesajı yayınlamasının
tasvip edilir yanı yoktur.Türkiye deki ve Azerbaycan da ki
şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum.Ermeni yazarlarının kendileri
Hocalı da Türk katliamı yaptık demiştir. Bu gerçekler ortadayken
Ermenilere taziye mesajı yayınlamak niye."şeklinde konuştu.
SERDAR ÜNSAL,SAYIN BAŞBAKANIN TAZİYE MESAJI ŞEHİTLERİMİZ VE BİZLERİ ÜZMÜŞTÜR.
Iğdır’ın Merkeze bağlı Hakmehmet köyünde 1919 yılında
Ermenilerce katledilen şehitler anıldı.
Iğdır Azerbaycan Evi Derneği tarafından Hakmehmet köyüne yapılan
ziyarette şehitler haftası nedeniyle Hakmehmet şehitleri kuran
okunarak anıldı.
Anma toplantısına Azerbaycan'ın Kars başkonsolosluğu Iğdır
Şubesi Konsolosu Asiman Aliyev Kafkas Çecen Derneği başkanı Muharrem
Çeçen,Iğdır Azerbaycan Evi Derneği başkan yardımcısı Erhan Yaycılı ve
vatandaşlar katıldı.
Köyde bulunan ve 1989 yılında yapılan kazı sonucunda ortaya
çıkarılan toplu mezardan 83 kişinin cesedi çıkarılarak yapılan anıt
mezarı ziyaret eden vatandaşlar burada Fatiha okuyarak dua ettiler.
Anıt önünde yapılan tören saygı duruşuyla başladı .Törende
konuşan Iğdır Azerbaycan Evi Derneği başkanı Serdar Ünsal,”Sözde
soykırım yalanları ile dünyayı kandıran Ermeniler, bugün yine
yalanları ile dünyayı meşgul edecek Türk milletini suçlayacaktır. Asıl
katliamı yapan Ermeniler soykırıma uğrayan Türk milleti olmuştur. 1919
yıllarında Ermeni Çetecileri Taşnak ve Hınçak Komitecileri tarafından
Gedikli Hakmehmet ve Oba Köylerinde çoluk çocuk yaşlı genç demeden
yüzlerce Müslüman Türk insanını hunharca katletmişlerdir. Bu toplu
mezarlar Anadolu'nun birçok yerinde mevcuttur. Oysa bir tek Ermeni
mezarına rastlanmamıştır. Bu da gösteriyor ki asıl soykırımı yapan
Ermenilerdir Gerçek Ermeni katliamına uğrayan Hakmehmet
köyündeyiz.Bunun belgesi de buradadır. Ermeniler insanları tandır
damına doldurup kuyulara atıp öldürmüşlerdir. Ermeniler katil bir
millettir. Doğu Anadolu bölgesinde katliam yapmışlardır. 1919 yılında
burada katliam yapan Ermenilerin torunları 1992 yılında Azerbaycan ‘da
Hocalı da aynı katliamı yapmışlardır. Hür dünyayı Ermenilerin
yalanlarına inanmamaya çağırıyoruz gelsinler bu katliamı görsünler
gerçek katil Ermenilerdir. Sayın başbakanımızın yayınladığı taziye
mesajı bizleri üzmüştür.Bu açıklamaya tepkiliyiz.Bu açıklama ile
haklıyken haksız duruma düşmüşüz. Peki şimdi Ermeni yetkililerde
1915-1920 yılları arasında 1992 yılında Azerbaycan’da Hocalı da
Karabağ da şehit ettikleri Ermeni Asla örgütü tarafından şehit edilen
Türk Diplomatlardan , Türklerden özür dileyip taziye mesajı
yayınlayacaklar mı şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum.”dedi.
Hakmehmet Köyünde Ermenilerin katliamına maruz kalan
kişilerin torunlarından biri olan Muhtarlar Derneği başkanıMikail
Ud'da, "Suçu işleyen, katliam yapan,kana doymayan bir millet ve devlet
Ermenilerdir. 1919 yılında bizlerin dedelerini ninelerini Ermeni
Çetecileri acımasızca öldürerek bu mezarlığa gömmüşlerdir. Ben ve
Hakmehmet Köy halkı hiçbir zaman bu Ermeni zulmünü unutmuyacağız.
Ermeniler bu köye gelmiş 83 kişiyi katletmişlerdir. Bir köy yok
edilmiştir. Dış işlerimiz görevini yapamıyor. Üç beş çapulcu dünyaya
bizi haksız olarak tanıtıyor. konuştu.
Kafkas Çecen Derneği başkanı Muharrem Çeçen ‘de “1919 yılında
Ermeniler bu bölgede katliam yapmışlardır. Bugün Türk yurdu
Erivan’da bir Türk dahi yaşamamaktadır. Bugün Türklük Türkiye de suç
unsuru olmuştur. Sayın Başbakan Ermenilerin torunlarından özür dilemiş
taziye mesajı yayınlamıştır. Peki Bizden kim özür dileyecektir.
Başbakanımızın Katliama uğramış insanlarımızı unutarak yalan ve
iftiradan oluşan yalanlara dayanarak taziye mesajı yayınlamasının
tasvip edilir yanı yoktur.Türkiye deki ve Azerbaycan da ki
şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum.Ermeni yazarlarının kendileri
Hocalı da Türk katliamı yaptık demiştir. Bu gerçekler ortadayken
Ermenilere taziye mesajı yayınlamak niye."şeklinde konuştu.







YORUMLAR