ERMENİLERİN KATLETTİĞİ HAKMEHMET KÖYÜ ŞEHİTLERİ ANILDI. SERDAR ÜNSAL,SAYIN BAŞBAKANIN TAZİYE MESAJI ŞEHİTLERİMİZ VE BİZLERİ ÜZMÜŞTÜR. .

ERMENİLERİN KATLETTİĞİ HAKMEHMET KÖYÜ ŞEHİTLERİ ANILDI. SERDAR ÜNSAL,SAYIN BAŞBAKANIN TAZİYE MESAJI ŞEHİTLERİMİZ VE BİZLERİ ÜZMÜŞTÜR. Iğdır’ın Merkeze bağlı Hakmehmet köyünde 1919 yılında Ermenilerce katledilen şehitler anıldı. Iğdır Azerbaycan Evi Derneği tarafından Hakmehmet köyüne yapılan ziyarette şehitler haftası nedeniyle Hakmehmet şehitleri kuran okunarak anıldı. Anma toplantısına Azerbaycan'ın Kars başkonsolosluğu Iğdır Şubesi Konsolosu Asiman Aliyev

ERMENİLERİN KATLETTİĞİ HAKMEHMET KÖYÜ ŞEHİTLERİ ANILDI. SERDAR ÜNSAL,SAYIN BAŞBAKANIN TAZİYE MESAJI ŞEHİTLERİMİZ VE BİZLERİ ÜZMÜŞTÜR. .
24 Nisan 2014 - 20:33
ERMENİLERİN KATLETTİĞİ HAKMEHMET KÖYÜ ŞEHİTLERİ ANILDI.



 SERDAR ÜNSAL,SAYIN BAŞBAKANIN TAZİYE MESAJI ŞEHİTLERİMİZ VE BİZLERİ ÜZMÜŞTÜR.



            Iğdır’ın Merkeze bağlı Hakmehmet köyünde 1919 yılında

Ermenilerce katledilen şehitler anıldı.



Iğdır  Azerbaycan Evi Derneği tarafından   Hakmehmet  köyüne yapılan

ziyarette şehitler haftası nedeniyle Hakmehmet şehitleri kuran

okunarak anıldı.



               Anma toplantısına Azerbaycan'ın Kars başkonsolosluğu Iğdır

Şubesi Konsolosu Asiman Aliyev  Kafkas Çecen Derneği başkanı Muharrem

Çeçen,Iğdır Azerbaycan Evi Derneği başkan yardımcısı Erhan Yaycılı ve

vatandaşlar katıldı.



    Köyde bulunan ve 1989 yılında yapılan kazı sonucunda ortaya

çıkarılan toplu mezardan 83  kişinin cesedi çıkarılarak yapılan anıt

mezarı ziyaret eden  vatandaşlar burada Fatiha okuyarak dua ettiler.



       Anıt önünde yapılan tören saygı duruşuyla başladı .Törende

konuşan Iğdır  Azerbaycan Evi  Derneği  başkanı Serdar Ünsal,”Sözde

soykırım yalanları ile dünyayı kandıran Ermeniler, bugün yine

yalanları ile dünyayı meşgul edecek Türk milletini suçlayacaktır. Asıl

katliamı yapan Ermeniler soykırıma uğrayan Türk milleti olmuştur. 1919

yıllarında Ermeni Çetecileri Taşnak ve Hınçak Komitecileri tarafından

Gedikli Hakmehmet ve Oba Köylerinde çoluk çocuk yaşlı genç demeden

yüzlerce Müslüman Türk insanını hunharca katletmişlerdir. Bu toplu

mezarlar Anadolu'nun birçok yerinde mevcuttur. Oysa bir tek Ermeni

mezarına rastlanmamıştır. Bu da gösteriyor ki asıl soykırımı yapan

Ermenilerdir Gerçek Ermeni katliamına uğrayan Hakmehmet

köyündeyiz.Bunun belgesi de buradadır. Ermeniler insanları  tandır

damına doldurup kuyulara atıp öldürmüşlerdir. Ermeniler katil bir

millettir. Doğu Anadolu bölgesinde katliam yapmışlardır. 1919 yılında

burada katliam yapan Ermenilerin torunları 1992 yılında Azerbaycan ‘da

Hocalı da aynı katliamı yapmışlardır. Hür dünyayı Ermenilerin

yalanlarına inanmamaya çağırıyoruz gelsinler bu katliamı görsünler

gerçek katil Ermenilerdir. Sayın başbakanımızın yayınladığı taziye

mesajı bizleri üzmüştür.Bu açıklamaya tepkiliyiz.Bu açıklama ile

haklıyken haksız duruma düşmüşüz. Peki şimdi Ermeni yetkililerde

1915-1920 yılları arasında 1992 yılında Azerbaycan’da Hocalı da

Karabağ da şehit ettikleri Ermeni Asla örgütü tarafından şehit edilen

Türk Diplomatlardan , Türklerden özür dileyip taziye mesajı

yayınlayacaklar mı şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum.”dedi.



                Hakmehmet Köyünde Ermenilerin katliamına maruz kalan

kişilerin torunlarından biri olan Muhtarlar Derneği başkanıMikail

Ud'da, "Suçu işleyen, katliam yapan,kana doymayan bir millet ve devlet

Ermenilerdir. 1919 yılında  bizlerin dedelerini ninelerini Ermeni

Çetecileri acımasızca öldürerek bu mezarlığa gömmüşlerdir. Ben ve

Hakmehmet Köy halkı hiçbir zaman bu Ermeni zulmünü unutmuyacağız.

Ermeniler bu köye gelmiş 83 kişiyi katletmişlerdir. Bir köy yok

edilmiştir. Dış işlerimiz görevini yapamıyor. Üç beş çapulcu dünyaya

bizi haksız olarak tanıtıyor. konuştu.







        Kafkas Çecen Derneği başkanı Muharrem Çeçen ‘de “1919 yılında

Ermeniler   bu bölgede katliam yapmışlardır. Bugün Türk yurdu

Erivan’da bir Türk dahi yaşamamaktadır. Bugün Türklük Türkiye de suç

unsuru olmuştur. Sayın Başbakan Ermenilerin torunlarından özür dilemiş

taziye mesajı yayınlamıştır. Peki Bizden kim özür dileyecektir.

Başbakanımızın Katliama uğramış insanlarımızı unutarak yalan ve

iftiradan  oluşan yalanlara dayanarak taziye mesajı yayınlamasının

tasvip edilir yanı yoktur.Türkiye deki ve Azerbaycan da ki

şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum.Ermeni yazarlarının kendileri

Hocalı da Türk katliamı yaptık demiştir. Bu gerçekler ortadayken

Ermenilere taziye mesajı yayınlamak niye."şeklinde konuştu.

YORUMLAR

  • 0 Yorum