EMNİYET MÜDÜRÜNDEN YEŞİLAY HAFTASI KUTLAMA MESAJI

EMNİYET MÜDÜRÜNDEN YEŞİLAY HAFTASI KUTLAMA MESAJI

EMNİYET MÜDÜRÜNDEN YEŞİLAY HAFTASI KUTLAMA MESAJI
08 Mart 2018 - 15:32 - Güncelleme: 08 Mart 2018 - 15:56
EMNİYET MÜDÜRÜNDEN YEŞİLAY HAFTASI KUTLAMA MESAJI

Emniyet Müdür Melih Ekici,yeşilay haftası nedeniyle bir mesaj yayınladı.

         Ekici, Günümüzde madde bağımlılığı tüm dünya için ortak bir sorun haline gelmiştir. Alkol,sigara ve uyuşturucu gibi zararlı alışkanlıklar aile bağlarımızı zayıflatmakta, sevgiyi yok etmekte, manevi değerlerimizden insanları uzaklaştırmaktadır. Ayrıca toplumda yıkıcı etkileri olan bu zararlı alışkanlıklar ülke ekonomisinde de büyük kayıplara neden olmaktadır.

Özellikle de çocuk ve gençlerimizin, kötü alışkanlıklardan uzak durması, sağlıklı ve mutlu bir

toplum oluşturmak için oldukça önemlidir. Yeşilay haftası, özellikle gençler başta olmak

üzere toplumun her kesiminden insanların zararlı alışkanlıklarını bırakmaları için bir fırsat

teşkil ediyor. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızı ve gençlerimizi madde bağımlılığı

konusunda gerekli tüm bilgileri edinmeye ve Yeşilay gönüllüsü olmaya davet ediyor, tüm

vatandaşlarımıza tütün, alkol, uyuşturucu ve madde bağımlılığından uzak, sağlıklı ve huzurlu

bir yaşam diliyorum.

YORUMLAR

  • 0 Yorum