ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İLE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜKLERİ ARASINDA ÖĞRENCİLERE ÇEVRE EĞİTİMİ İÇİN PROTOKOL İMZALANDI

ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İLE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜKLERİ ARASINDA ÖĞRENCİLERE ÇEVRE EĞİTİMİ İÇİN PROTOKOL İMZALANDI Iğdır İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Çevre ve Şehircilik il müdürlüğü arasında Çevre eğitimi yapılması için protokol imzalandı. Iğdır İl Milli eğitim müdürlüğü toplantı salonunda yapılan toplantıda konuşan Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Hamdi Görkem Gençtürk,” Küçük yaşlarda öğrenilen bilgilerin, kazanılan alışkanlıkların ve görülen davranışların yaşam şekli halini aldığ

ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İLE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜKLERİ ARASINDA ÖĞRENCİLERE ÇEVRE EĞİTİMİ İÇİN PROTOKOL İMZALANDI
13 Kasım 2015 - 06:36
ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İLE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜKLERİ ARASINDA ÖĞRENCİLERE ÇEVRE EĞİTİMİ İÇİN PROTOKOL İMZALANDI

               Iğdır İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Çevre ve Şehircilik il müdürlüğü arasında Çevre eğitimi yapılması için protokol imzalandı.

            Iğdır İl Milli eğitim müdürlüğü toplantı salonunda yapılan toplantıda konuşan  Çevre ve Şehircilik İl Müdürü  Hamdi Görkem Gençtürk,”  Küçük yaşlarda öğrenilen bilgilerin, kazanılan alışkanlıkların ve görülen davranışların yaşam şekli halini  aldığını      ve ömür boyu uygulandığı düşüncesinden hareketle, çocuklarda çevre bilinci oluşturulması hedefiyle, Çevre ve Şehircilik İl  Müdürlüğümüzce çevre eğitimi çalışmalarımız sürekli devam etmektedir. Çevre eğitimlerinin belli bir eğitim merkezinde verilmesinin, çocukların uygulamalar yapmasının ve görsel öğrenmenin daha faydalı olacağı anlayışıyla, Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğümüz bünyesinde “Çevre Eğitim Merkezi” oluşturulmuştur. İlimizde anasınıfı ve 1. sınıfta eğitim gören öğrencilerin Çevre Eğitim Merkezine gelerek, eğlenceli uygulamalarla bilgi ve bilinç edinmeleri sağlanacak olup, eğitimlerin uygulamaya geçirilmesi ve ortak çalışmalar yapılması maksadıyla, Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında bu protokolü  imzalıyoruz “dedi.

 

               Milli Eğitim Müdürü Hakan Cırıt’te,”Milli Eğitim Müdürlüğü olarak,   Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü ile “çevre Eğitimi” konusunda protokol imzaladık..Okullarımızda öğrencilerimize  çevre bilincini kazandırmak,çevre konusuna duyarlı nesiller yetiştirmek için çalışmalar yapacağız.Bu ortaklığımız geleceğimizin teminatı olan öğrencilerimize hayırlı olsun. Çevre bilincini ana sınıfından başlatacağız. Öğrencilerimiz Çevre Eğitim merkezine giderek bilinçlenecekler. Bu arada diğer öğrencilerimize çevre konusunda seminerler verilecek. Çevre temizliği zaman zaman yapılarak  diğer insanlara örnek olunacaktır..”şeklinde konuştu.

                                                                  

           Çevre Eğitim Merkezi”nin açılışı önümüzdeki günlerde yapılacak ve eğitimlere başlayacaktır. Protokol imza törenine Çevre  Şehircilik il Müdür yardımcısı Zehra Arat,Milli Eğitim Şube Müdürü Mehmet Tüzün de katıldılar.

 

YORUMLAR

  • 0 Yorum